بند عجیب قرارداد رونالدو با النصر عربستان !

در قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر عربستان یک بند عجیب وجود دارد و آن اینکه او می‌تواند در صورتی که نیوکاسل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد راهی این تیم شود.

رونالدو

کریستیانو رونالدو بعد از فسخ قرارداد با منچستر یونایتد بازیکن آزاد به شمار می آمد. او تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود و با النصر قرارداد دو و نیم ساله امضا کند. رونالدو با رقم بسیار بالایی راهی تیم عربستانی شده که گران ترین انتقال تاریخ است.در قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر عربستان یک بند عجیب وجود دارد و آن اینکه او می‌تواند در صورتی که نیوکاسل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد راهی این تیم شود.

مالکیت باشگاه نیوکاسل را عربستانی‌ها بر عهده دارند و به نظر می‌رسد که این تیم هم در سال‌های پیش رو به تیمی شبیه پاری سن ژرمن تبدیل خواهد شد.نیوکاسل در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد دارد.

تکذیب بند جنجالی در قرارداد رونالدو و النصر

واکنش های جهانی درباره پیوستن کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی به باشگاه النصر عربستان همچنان ادامه دارد. انتقالی باورنکردنی که هنوز برای بسیاری از علاقه مندان به فوتبال بخصوص طرفداران CR۷ هضم نشده است!

باشگاه النصر دو روز پیش در بیانیه ای رسمی قرارداد تاریخی خود با کاپیتان پرتغال را اعلام کرده بود و تایید کرد که این بازیکن ۳۷ ساله به طور رسمی برای دو فصل و نیم برای این تیم به میدان می رود.ساعاتی پیش برخی اخبار در رسانه ها دست به دست شد مبنی بر اینکه در صورت صعود نیوکاسل به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو می تواند قراردادش را با النصر فسخ کرده و راهی نیوکاسل شود. تیمی که متعلق به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان است.یک منبع موثق در باشگاه النصر عصر روز یکشنبه و در واکنش به این خبر، به وب سایت عربستانی کووره گفت که در قرارداد میان رونالدو و تیم عربستانی، چنین بندی وجود ندارد.

این منبع گفت: این موضوع به هیچ عنوان مطرح نشده و در قرارداد میان رونالدو و النصر، توافقی برای جدایی او و پیوستن به نیوکاسل وجود ندارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*