گفته می شود

 

 

گفته می شود حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست، تصریح کرده منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.

 

 

گفته می شود سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده پیشین نیروی انتظامی گفته گشت ارشاد از سال ۸۰ یا ۸۱ در کشور راه‌اندازی شد و از آن زمان براساس همین عنوان گشت‌ارشاد هم که بر روی آن است قرار بر این بود تا فقط جنبه ارشادی داشته باشد، نه جنبه انتظامی و قضایی، ولی فراز و فرود‌هایی داشته و نهایتا الان به نظر می‌آید با توجه به مجموعه فضای کشور و نحوه ارزیابی‌ها و نحوه اجرای قانون حجاب و عفاف و سایر مسائل، ارزیابی جامعی نیاز است و باید روش‌ها و ابزار‌ها نوسازی شود.

 

 

گفته می شود علیرضا زاکانی که به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه شریف رفته بود، در برابر جو حاکم بر سالن بارها عصبانی شد و خطاب به دانشجویان با فریاد و عصبانیت سخن گفت. او در واکنش به اظهارات دانشجویان درباره پرونده‌اش گفت: «آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ خائن کسی‌ است که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد. من فاسدم؟ مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟» او همچنین به معترضان در سالن گفت: «شماها گروه فشارید.»

 

 

گفته می شود داروخانه کلینیک مشهور ناباروی در شیراز به دلیل عدم ارائه خدمات و تحریک به اعتصاب توسط سازمان اطلاعات سپاه پلمب شد.مسئولان این داروخانه روز گذشته ضمن تحریک به اعتصاب از ارائه خدمات به بیماران خودداری می‌کردند. در ایام اخیر برخی از داروخانه‌ها نیز به بهانه‌های مختلف مانند قطعی سایت از ارائه خدمات به طیفی از بیماران خودداری می‌کرده‌اند که برخورد با این داروخانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

گفته می شود احمدعلیرضا بیگی نماینده مجلس گفته کمیته حقیقت‌یاب جایگاهش در وزارت کشور نیست، چون وزارت کشور خودش در وقایع اخیر باید پاسخگو باشد. مجلس و دستگاه قضایی باید این کار را انجام دهند.

 

 

 

گفته می شود یکی از مدیران خبرگزاری فارس به انتشار گزارش صداوسیما علیه قائم مقام این خبرگزاری و تهیه کننده بازداشتی بولتن‌های محرمانه هک شده و خبرساز، واکنش تند، نشان داد.علی اکبر غلامی، از مدیران خبرگزاری فارس نوشت: با توجه به شناختی که از حاج عباس توانگر دارم، حتما وظیفه شرعی دفاع از ایشان بر گردنم است و با وجود انتقاداتی که به ایشان در حوزه خبر دارم و داشتم، گزارش صدا و سیما را دروغ می دانم و به ذبیحی پور و هر که به او گفته این گزارش را کار کند، دروغگو می گویم.

 

 

 

گفته می شود دانشگاه امیرکبیر اعلام کرده است که علت لغو برنامه سخنرانی انسیه خزعلی، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو، عدم توانمندی در تأمین امنیت جانی او بوده است.

 

 

گفته می شود در آستانه تقدیم بودجه سال آینده به مجلس و همچنین تدوین برنامه هفتم که سازمان برنامه و بودجه نقش مهمی دارد، اخباری از استعفای میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه به گوش میرسد. در همین راستا ایرنا در مصاحبه با یک منبع آگاه بدون اعلام نام وی نوشت: این اخبار به هیچ عنوان صحت ندارد و میرکاظمی این روزها به شدت روی تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه سال تمرکز دارد.

 

 

گفته می شود خبرنگار ارشد نشریه وال‌استریت ژورنال از احتمال تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای پهپادی خبر داد.

 

 

گفته می شود هیأت دولت سوریه به ریاست حسین عرنوس اعلام کرده به دلیل کمبود سوخت در این کشور، نهادها و مؤسسات دولتی برای روزهای ۱۱ و ۱۸ دسامبر تعطیل خواهند بود.

 

 

گفته می شود به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ضرب‌الاجل ترکیه به واشنگتن و مسکو درباره عملیات زمینی آنکارا در مناطق شمالی سوریه، نماینده آمریکا در شمال شرق سوریه اعلام کرد که کشورش با هرگونه حمله ترکیه به این منطقه مخالف است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*