آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی سال ۱۳۹۹، دولت با خرید تضمینی گندم و فروش آرد به قیمت یارانه‌ای، بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت کرده است. این رقم، معادل هزینه احداث ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر راه‌آهن قطار سریع‌السیر یا ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ۷۰ متری است.

 

 

 

گفته می شود شقایق دهقان به‌دلیل هنجارشکنی به دادسرا احضار شده و باید امروز دوشنبه در دادسرای اوین حاضر شود. گفتنی است، الناز شاکردوست هم در صفحه خود از احضارش به دادسرای زندان اوین خبر داده است.

 

 

گفته می شود العالم وابسته به صداوسیما نوشته «برخی رسانه‌های خارجی با استناد به نقل قولی از دادستان کل کشور مدعی شدند گشت ارشاد در ایران تعطیل شده است.» در ادامه این مطلب آمده است: «دادستان کل کشور در یک اظهار نظر و در پاسخ به یک سوال گفته است: گشت ارشاد ربطی به قوه قضائیه ندارد و از همان جایی که درگذشته تاسیس شد از همانجا نیز تعطیل شد. این اظهار نظر دادستان کل کشور در حالی مطرح می‌شود که هیچ مقام رسمی در جمهوری اسلامی ایران مساله تعطیلی گشت ارشاد را تایید نکرده است.

 

 

 

گفته می شود سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفته در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.

 

 

 

گفته می شود نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی واکنش نشان داد.مجتبی توانگر در حساب توئیتر خود با کنایه به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نوشت:
بازخوانیِ
-نمرات و مدرک دانشگاهی
-کپی‌کاری در پایان‌نامه
-ارائه مدرک جعلی برای دریافت پست
-پرونده‌های باز مالی در سازمان…
-نداشتن هیچ تخصص و تجربه لازم برای تصاحب وزارت
-فشار برای انتصاب نزدیکان
-انتصاب بدون استعلام
-و ناگفته‌ها

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده البرز در مجلس با عنوان اینکه اجازه دخالت هیچ کشور خارجی را در مسائل داخلی نمی دهیم، گفته ای کاش ابتدای اتفاق مرگ مهسا امینی، فرمانده انتظامی و یا مسئولان بابت این موضوع یک عذرخواهی می کردند.

 

 

 

گفته می شود رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به برخی شنیده‌ها درباره اسنپ بک تصریح کرده بحث اسنپ بک به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و قطعنامه آن بستگی دارد. اگر آژانس به این نکته برسد که ایران تخلفات آشکار داشته ممکن است قطعنامه را به شورای امنیت ارجاع بدهد اما به نظر بنده غرب به دنبال این است که مشکل اتمی را از طریق گفتگو با ایران حل کند، چون می‌داند ارجاع قطعنامه به شورای امنیت حاصلی برای غرب نخواهد داشت.

 

 

 

گفته می شود رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در مناظره با دستیار رئیس مجلس از سه نامه بی جواب رئیس دولت اصلاحات به رهبر انقلاب سخن گفته محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در بخشی از مناظره با محمدسعید احدیان گفت: می گویید چرا شما دست تان را باز گذاشتید؟ خوب اگر دست مان را جمع کنیم ما هم می‌شویم شما، یعنی آقای سیدمحمد خاتمی وقتی ممکن است آدم موثری باشد که سید احمد خاتمی نباشد. شما می‌گویید چرا سیدمحمد خاتمی، سید احمد خاتمی نمی‌شود؟

 

 

گفته می شود کارشناس بازار طلا و سکه گفته در بازار تهران قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شد. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به رقم ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. نیم سکه به قیمت ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان امروز دادوستد شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*