آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از وجود درخواست‌هایی مبنی بر آزادی پوشش در جامعه خبر داده و گفته تعداد این درخواست‌ها بسیار اندک است اما این موارد هم منتقل برحسب وظیفه ذاتی مرکز به مسئولان منتقل می‌شود. مرکز از باب امانت‌داری، صدای همه مردم ایران اسلامی است؛ چه صدای اقلیت و چه اکثریت. از این روی، درخواست اقلیت مردم را هم ثبت و مورد رسیدگی قرار می‌دهد

 

 

 

گفته می شود طی هفته‌های اخیر قیمت هر کیلوگرم پیاز در بازار داخلی افزایش داشت که برخی علت آن را افزایش حجم صادرات در ماه‌های اخیر می‌دانند، به طوری که بر اساس آمار گمرک فقط در مهرماه امسال ۱۰۱ هزار تن پیاز به ارزش ۱۴ میلیون دلار به کشورهای مختلف صادر شده است.

 

 

 

گفته می شود بانک‌ها با بهانه‌های واهی نبود منابع، از تسهیلات دهی به بخش تولید سر باز می‌زنند، در حالی که بسیاری از آن‌ها املاک و اموال مازاد بسیاری داشته که اگر آن‌ها را به فروش رسانده و از بنگاه‌داری حذر کنند، قطعا قفل بخش تولید باز خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود رئیس مرکز توسعه انرژی روسیه در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا برای تعیین سقف ۶۰ دلاری برای نفت مسکو هشدار داد این اقدام بهای جهانی نفت را به بیش از ۱۰۰ دلار در هر بشکه می‌رساند.

 

 

گفته می شود نیوزویک در گزارشی مدعی شد، طرح اولیه روسیه در جنگ با اوکراین به گونه‌ای بود که ارتش مسکو بتواند در مدت ۱۰ روز سراسر اوکراین را تحت کنترل خود درآورد.

 

 

گفته می شود دادستان کل کشور در خصوص فیلترینگ گفته بنده امروز هم پای مسأله فیلتر کردن‌ها ایستادم و خیلی فحش خورده ام؛ ما امروز یک وی پی ان را می‌بندیم، بلافاصله با روش دیگر آن هم از خارج از کشور در اختیار قرار می‌گیرد. یا بایستی کلاً فضای مجازی را ببندیم که نه مورد تأیید مسئولین عالی نظام هست، نه امروز امکانش هست.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان این‌که باید مردم را از اغتشاشگران باید جدا کنیم، گفته می‌گویند معترضین را از اغتشاشگران باید جدا کرد که این تصمیم خوبی است اما برای معترضان چه کاری می‌خواهند انجام دهند؟ اگر تصمیم درست و حسابی نگیریم، دوباره این مسائل تکرار می‌شود. بنابراین مسائل مختلف معترضان را باید دید و آنها را باید از اغتشاشگران و تروریست‌ها جدا کرد. به اعتقاد من ۹۰ درصد آنهایی که به خیابان آمدند از افرادی هستند که معترض به وضع موجود بودند و ۱۰ درصدشان اغتشاشگر، اراذل و اوباش و از سرویس‌های بیگانه و تروریست‌ها هستند که آنها دسته‌بندی دارند.

 

 

 

گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در مسائل داخلی نمی‌توانیم نمره قابل قبولی به خودمان بدهیم، چون از ظرفیت‌های کشور و فرصت‌ها استفاده نکردیم، تأکید کرده اما ضعف‌های این ۴۰ سال را در برنامه هفتم می‌توان جبران کرد تا افق روشنی پیش روی کشور و مردم قرارگیرد.

 

 

 

گفته می شود بانک جهانی اعلام کرده در میان مناطق مختلف جهان، آسیای جنوبی بیشترین درآمد ارزی را از اعزام نیروی کار در سال ۲۰۲۲ داشته است. کل ارزآوری نیروی کار مهاجر این منطقه در سال جاری بالغ بر ۱۶۳ میلیارد دلار برآورد شده که این رقم نسبت به سال قبل رشد ۳.۵ درصدی داشته است. ایران سهم بسیار اندکی از درآمد اعزام نیروی کار به خارج در سال ۲۰۲۲ داشته، به طوری که درآمد ۶۰۰ میلیون دلاری ایران از این محل تنها معادل یک درصد کل این رقم بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*