آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان مشارکت ۴۷ کشور در اغتشاشات گفته دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای ایجاد اغتشاش بودند و هدف آنها اول مهر ماه، همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بود؛ اما فوت مرحومه مهسا امینی باعث شد موج سواری دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی زودتر از مهر آغاز شود. سیدعلی یزدی‌خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد الرضا(ع) شهر ری اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره صحبت از سقوط نظام جمهوری اسلامی می کردند و جان بولتن بحث ساقط شدن ایران را قبل از ۴۰ سالگی انقلاب مطرح کرد و اکنون در ۴۳ سالگی انقلاب، با توطئه اخیر سعی در ایجاد ناامنی دارند

 

 

گفته می شود وزیر خارجه آمریکا با اشاره به برگزاری جلسه ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ایران مدعی شده که واشنگتن به حمایت از مردم ایران ادامه خواهد داد. آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: امروز شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد جلسه ویژه‌ای برای رسیدگی به آنچه “وضعیت حقوق بشر در ایران” خوانده برگزار کرد. وی مدعی شد، ما به حمایت از مردم ایران ادامه می‌دهیم و کسانی که به سرکوب مردم می‌پردازند، مواخذه خواهند شد.

 

 

 

گفته می شود فارس در اطلاعیه‌ای پس از هک شدن سایت این خبرگزاری اعلام کرده ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.

 

 

گفته می شود نام ایران روی پیراهن تیم‌ملی فوتبال انگلیس در دیدار ۲ تیم در جام جهانی فوتبال به شکل شیطنت‌آمیزی درج شده بود. موضوعی که زمینه‌ساز شکایت به کمیته اخلاق فیفا را موجب شده است.

 

 

گفته می شود معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سالانه ۱۸ تا ۲۰ هزار پرونده شکایتِ فرهنگیان از آموزش و پرورش به مراجع قضایی می‌رود گفت: غالب شکایات و به عبارتی حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد شکایات از آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی و استخدام است.

 

 

گفته می شود محبی نژاد دبیر انجمن قطعه سازان با بیان اینکه برای خصوصی سازی باید سهام تودلی را واگذار کنیم، گفت: شکاف بازار ۲۵۰ هزار میلیارد تومان رانت به حساب افرادی که از کارخانه خودرو خریده و در بازار آزاد به فروش رساندن واریز کرده و در همین زمان ۱۴۰ میلیارد تومان زیان انباشته برای صنعت خودروسازی ایجاد شده است. در حال حاضر ظرفیت تولید قطعه سازان در کشور برای ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو است و ظرفیت تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار در کشور داریم اما چه چیزی موجب شده که ما نمی‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم. مشکل اصلی در این زمینه سیاست گذاری و مصادق حکومتی است.

 

 

گفته می شود دیپلمات سابق ایران در سازمان ملل با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط و فضا برای احیای مذاکرات برجام سخت شده است، می گوید: دو عامل ارسال پهپاد به روسیه و ناآرامی‌ها در ایران روی افکار عمومی اروپا اثر گذاشته و سیاست‌های غرب را تحت الشعاع قرار داده است. به گفته احمدی، از این رو حتی زمستان سرد هم نتوانست باعث بازگشت اعضا به میز مذاکرات هسته‌ای شود.

 

 

گفته می شود نماینده روسیه در مذاکرات وین با بیان اینکه موضع تهران در مذاکرات سازنده است اما غربی‌ها به‌جای نهایی‌ کردن توافق، قطعنامه تصویب کردند، گفت: به نظرم می‌توان مذاکرات احیای برجام را خیلی سریع و به‌ معنای واقعی کلمه ظرف چند روز تکمیل کرد. تقریباً همه مؤلفه‌های بسته پیشنهادی مورد توافق قرار گرفت.

 

 

 

گفته می شود آیت‌الله جوادی آملی پس از پیروزی تیم فوتبال ایران بر ولز در جام جهانی نوشته یک قهرمان ورزشی با استعانت از ذات اقدس الله با رقابت نفس گیر به میدان می رود تا این پرچم را به اهتزاز در بیاورد. این غرور صادق است و تعصب داشتن به این قهرمانان باعث مباهات است.

 

 

 

گفته می شود محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در صفحه شخصی تلگرام خود نوشته یکی از روزنامه‌های منتسب به سپاه  سخنرانی آقای خاتمی را خوب، اما ناکافی دانسته بود و خیلی‌ها تصور کرده‌اند که این دعوت حاکمیت از آقای خاتمی است. نه هیچ اتفاقی نیفتاده. فقط یک مقاله برای اختلاف افکنی است و نظرات همیشگی اصلاح‌خواهانه آقای خاتمی مورد قبول حاکمیت قرار نگرفته است. تردیدی نیست که آقای خاتمی همیشه مطالبه اصلاح امور می‌کرد. همین مرز همیشگی او از یک سو با براندازی و از سوی دیگر با کسانی است که حاکمیت را تأیید مطلق کرده‌اند و بار‌ها از حکمرانی بد در وضعیت موجود انتقاد‌های صریح کرده‌ است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*