گفته می شود

گفته می شود رسول خادم، قهرمان و رئیس اسبق فدراسیون کشتی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشته آنهایی که با کوتاهی در عمل به مسئولیت‌هایشان، مقصران ایجاد بستر اعتراض مردم هستند، کاسه از آش داغ‌تر شده و مدعی شدند که باید کسانی را که دلسوزانه در کنار مردم بوده‌اند، به عنوان مقصران اصلی تنش‌های اخیر، پاکسازی کرد! چه فرافکنی حساب شده‌ای! نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد، در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟

 

 

گفته می شود مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفته غرب استکباری تحمل شکوه، عظمت، استقلال و بزرگی ایران اسلامی را ندارد البته هرگز نفی اشکالات و ضعف‌ها را نمی‌کنم، قطعا اصلاح برخی رفتارها و برنامه‌ها ضرورت دارد.

 

 

گفته می شود معاون اقتصادی وزارت اقتصاد با اشاره به اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی گفته چنانچه اجرای آزمایشی طرح نتیجه مثبتی داشته باشد، دولت در سطح گسترده کالابرگ الکترونیکی را اجرا می‌کند.

 

 

گفته می شود رییس کانون انبوه سازان گفته فقط ۶ درصد تخصیص منابع بانکی به بخش مسکن اختصاص یافته است که آن هم به دلیل مشارکت بانک مسکن بوده و سایر بانک‌ها با طرح نهضت ملی مسکن همکاری نمی‌کنند.

 

 

گفته می شود مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته اتحادیه اروپا قصد دارد در واکنش به اتفاقات اخیر در ایران، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی کند. ما به عنوان نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران خواسته‌ایم به حقوق اساسی شهروندان ایرانی احترام بگذارد.

 

 

گفته می شود سریال «آنتن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان که از چهارشنبه دو هفته‌ی پیش در سایت نماوا منتشر شده بود، توقیف شد. داستان این سریال در دانشگاه می‌گذرد و در سکانسی به اعتراضات دانشجویی اشاره‌ای دارد که با توجه به شرایط کنونی جامعه و تشنجاتی که پیرامون موضوع حجاب صورت گرفته، به نظر می‌رسد دلیل توقیف اصلی این سریال باشد.

 

 

گفته می شود مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفته هر چند طبق اعلام سازمان هواپیمایی ١٧٣ فروند هواپیمای فعال در ناوگان وجود دارد؛ البته از این تعداد عملا ١١۵ فروند هواپیما توانایی پرواز دارند. در حال حاضر در کشورمان ٢٠ ایرلاین و ١١۵ فروند هواپیمای فعال وجود دارد و دوره انتظار برای خرید بلیت هواپیما بین ١۵ روز تا یک ماه رسیده‌ است و به نوعی بلیت گیر نمی‌آید.

 

 

گفته می شود براساس آمار گمرک در ۵ ماه منتهی به مرداد ماه امسال در مجموع بیش از یک میلیارد و ۹۶ میلیون دلار برنج وارد کشور شده، که بیشترین سهم در میان واردکنندگان به هند اختصاص داشته است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*