آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود یک گروهک تروریستی با ۶۵ قبضه اسلحه امریکایی در دیواندره دستگیر شدند که قصد داشتند آن را از کردستان به استان‌های مرکزی برای کمک به اغتشاشگران انتقال دهند.

 

 

گفته می شود علی مطهری در صفحه شخصی خود نوشته وقتی اقتدار پلیس کم می‌شود، لات‌ها و چاقوکش‌ها سر بر می‌آورند و کاهش اقتدار پلیس به ضرر همه شهروندان است. نایب رئیس مجلس دهم به معترضان واقعی توصیه کرد که صف خود را از لات‌ها و چاقوکش‌ها و کسانی که در قبال دریافت پول وارد می‌شوند، جدا کنند.

 

 

 

گفته می شود درخواست داورزنی برای تمدید حضورش در فدراسیون والیبال مورد موافقت قرار نگرفت تا وی به دلیل بازنشستگی از فدراسیون رفتنی شود.

 

 

 

گفته می شود موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفته دوربین‌های ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی حضور پلیس را کم کرده، به کار گرفتن دوربین‌های ثبت چهره می‌تواند این کار را سیستماتیک اجرایی کند و حضور پلیس کم شود که در نتیجه دیگر برخوردی هم میان پلیس و شهروندان به وجود نخواهد آمد.

 

 

گفته می شود بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (اول مهر) درباره تعداد جان باختگان اتفاقات اخیر در کشور اعلام کرد که تعداد جان باختگان بر اساس آمارهای غیررسمی افزایش یافته و به ۳۵ تن رسیده است. همچنین این بخش خبری اعلام کرد که آمار رسمی تعداد جان باختگان اعتراضات را نهادهای مسئول به صورت رسمی اعلام خواهند کرد. این در حالی است بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (۳۱ شهریور) آمار غیررسمی تعداد جان باختگان تجمعات و اعتراضات اخیر در کشورمان را ۲۷ نفر اعلام کرد؛ چند ساعت قبل تر از آن هم بخش خبری ۱۴ صداوسیما آمار غیر رسمی جان باختگان وقایع چند روز اخیر را ۱۷ نفر اعلام کرده بود.

 

 

 

گفته می شود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته «بازیگران زنی که کشف حجاب کردند، به این انتخاب جدید رسیدند که تابع قوانین نباشند. ما در حوزه فرهنگ و هنر در خدمت عزیزانی هستیم که ملزم به قانون هستند.» شبنم فرشادجو، پگاه آهنگرانی، کتایون ریاحی، مریم بوبانی و شیوا ابراهیمی از جمله بازیگرانی هستند که در روزهای اخیر کشف حجاب کرده‌اند.

 

 

گفته می شود در حالی‌که که گفته می‌شد در اردوی اتریش ، بهرام رضاییان سرپرست تیم ملی خواهد بود و نبی ریاست کاروان را برعهده خواهد داشت، اما در آخرین لحظه این پست حساس روی نیمکت تیم ملی به هیچکدام نرسید. درپی اختلاف و رقابت شدید بین مهدی محمدنبی و بهرام رضاییان بر سر جایگاه سرپرستی تیم ملی فوتبال بعداز حمید استیلی، خبر رسیده که یکی مدیران زن فدراسیون فوتبال، این سمت را تصاحب کرده‌ است!

گفته می شود در دانشگاه شهید بهشتی همه‌ی درها را بستند و می‌گویند هیچ‌کس حق ورود به دانشگاه را تا حداقل یک هفته دیگر ندارد. عده زیادی از دانشجویان هم برای رفع مشکلات ابتدای ترم خود به دانشگاه مراجعه کرده و سرگردان هستند.

 

 

گفته می شود همشهری نوشته مدیری که چند فصل از برنامه «دورهمی» را تولید کرده و اکنون فصل پنجم آن در حال پخش است در ویدئویی خواهان آن شده است که دورهمی پخش نشود! البته این تقاضای مدیری عجیب است. مدیری تمام پولی را که بابت ساخت دورهمی باید دریافت می‌کرد قبلا گرفته است و عملا مالک آن نیست. ادعایی که مدیری در حمایت از اغتشاشگران مطرح کرده، روغن ریخته‌ای است که نذر امامزاده شده است.

 

 

گفته می شود محمدفاضلی جامعه شناس گفته وقتی به این نگاه می‌کنم که نظام سیاسی از کنار اجرای قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره گذشته و در همین اواخر بالاخره زنان را به ورزشگاه‌ها راه داده است، می‌شود امیدوارانه نگاه کرد. نیروی تغییر اجتماعی رخ‌ داده نیز به اندازه‌ای زیاد است که مقاومت در برابر راه‌حل‌ها را دشوار می‌کند. پیشنهادی غیر از حرکت به سمت سازمان‌یافتگی سیاسی از مسیر اجازه دادن به تشکل‌ها برای نمایندگی کردن جامعه – از جمله زنان – ندارم. این خیلی ساده و البته در همان حال دشوار و خلاف مشی گذشته نظام سیاسی است. اما همان‌گونه که گفتم، جامعه‌ای را که اکنون رشید شده است، نمی‌توان جز در چارچوب نمایندگی دادن به قشرهای مختلف آن به شکل مسالمت‌آمیز و مناسب برای توسعه اداره کر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*