پیامک

سلام از مسئولین و دستگاه های اجرایی ذیربط استدعا داریم با خودروهای پلاک مخدوش و رانندگانی که از سمت راست سبقت می گیرند برخورد کنند
۲
سلام شهردار و رییس شورا آیا تا به حال سرشب و اول صبح به زیر گذر مهرشهر سر زده اید ببینید چه ترافیکی ایجاد می شود آیا انصاف است مهر شهر با این جمعیت یک ورودی داشته باشد لطفاً برای ساکنان یه فکر بکنید
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از مسولان محترم استانداری خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند خواهشمندیم طی تفاهمنامه ای نسبت به تهاتر زمین دانشگاه که در مجاورت استانداری قرار دارد با زمین های اطراف دانشگاه در پردیس شوکت آباد اقدام فرمایند تا هم زمینه برون رفت استانداری از بن بست فراهم آید و هم موجب توسعه دانشگاه گردد انشالله.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شمامسئولین ….. دربیرجندزندگی نمی کند و از اجارهای سربه فلک کشیده مطلع نیستید
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
‌ باسلام محله معصومیه پایین خیابان مسلم جزء محروم ترین نقاط شهربیرجند است که متاسفانه در ۲۰سال گذشته توجهی به آن نشده  و هیچگونه فضای سبز, فضای آموزشی , ورزشی و تجاری ندارد و حتی ورودی و خروجی مناسب هم ندارد و جابه جایی یک سطل زباله هم علی رغم پیگیری و مطالبه شهروندان انجام نمیشود. لطفاپیگیری کنید.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
جناب آقای استاندار ،چند سال پیش عملیات بارورسازی ابرهادراستان انجام شد و تاثیرات مثبتی در  بهبود وضع کشاورزی و دامداری   وحفظ مراتع   و کاهش ریزگردهاداشت امادر دوسال اخیر با وجود درخواست‌های مردمی وبودن امکانات بارورسازی ابرها در استان خیری از مدیران به مردم استان  نرسید نتیجه اش  افزایش خشکسالی ،نابودی مراتع  ،زیست جانوری ،اسیب صد درصدی  به قناتها ، مهاجرت و…بوده است. اگر امسال موضوع بارورسازی ابرها عملیاتی نشود آثار کمرشکن آن  باعث نارضایتی عمومی وعوارض امنیتی واجتماعی خواهد شد لذالازم است  ترتیبی اتخاذ شود که بارورسازی ابرها  هرساله برای استان خراسان جنوبی عملیاتی گردد .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*