پیامک

سلام باتوجه به وضعیت نابسامانی که درافعانستان می باشد.نباید نگران رشد اینهادراین منطقه بود چه کسی باید پاسخ گوباشد .خواهش داریم ورود کنید.وجودجمعیتی بین۱۰۰۰نفرافغانی بدون مدرک شناسایی دردهستان بندان که فاصله چندانی بامرزنداردخطرناک نیست.همانطوری که هرچندمدتی چندتایی گیر می افتند.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مشکل جامعه ما بی عدالتی است.شغل و مسکن و زندگی با قوانین تبعیض آمیز برای عده ای معلوم الحال است و بیکاری و بدبختی برای اکثریت جامعه که کسی را ندارند.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
بلاتکلیفی ریاست آموزش و پرورش نهبندان کی مشخص می شود
آیا با توجه به شروع سال تحصیلی جدید واقعا این ادارات باید یک بام و دو هوا باشند!!!
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام. درپاسخ به  جوابیه …. درخصوص رسیدگی به وضعیت پیمانکاران باید به اطلاع رساند اگه بازرسی وحراستی تواین اداره وجود داشت پرسنل پس ۲ سال کارکرد با پیمانکارشبکه قرارداد کاری می‌داشتند.
افسوس که نهاد های نظارتی درخواب زمستانی فرو رفته اند.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام
از قدیم گفتن تا اتفاقی برای خودتون نیافته شرایط رو درک نمی‌کنید.واقعا وضعیت رسیدگی به بیماران تصادفی اسفناکه.حدود ۲۷ ساعت از حضور و پذیرش یکی از بستگان نزدیک در بیمارستان امام رضا علیه السلام میگذره،بینی شکسته(خرد شده با زخم باز)،جراحت عمیق و بزرگ روی پیشانی، شکستگی کمر…. هنوز ما دکتری ندیدیم!!!!!!
از دیروز پرستاران خودشون رو کشتن دکتر مربوطه جواب تلفن نمیده بیاد بیمار اورژانسی ببینه و بعد ۲۷ساعت زخم های عمیق فقط در حد همون باندی که روش گذاشتن مونده….البته از فعالیت و تلاش پرستاران چشم پوشی نمیکنم چرا که هرچه در توان داشتند انجام دادن
اما پزشک متخصص و جراح اصلا جواب تلفن بیمارستان رو نمیده
خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*