گفته می شود

گفته می شود عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفته بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد. مالک شریعتی درباره وضعیت فروش نفت کشور از زمانی که دولت سیزدهم بر سر کار آمده است، اظهار داشت: گزارش وزارت نفت و دیوان محاسبات، حاکی از آن است که فروش نفت ما و دریافت منابع ارزی حاصل از آن تقریباً به روند باثباتی رسیده است. وی بیان کرد: درست است که در این زمینه هنوز به آن حدی که باید برسیم، نرسیده‌ایم، اما شرایط ما از گذشته بسیار بهتر شده است.

 

 

گفته می شود عبدالرضا داوری، فعال سیاسی نوشته حجت الاسلام زاهدی وفا مدعی است که دختران ایشان فاطمه و زهرا به رغم تولد در خاک کانادا، تابعیت مضاعف ندارند، یعنی اینکه در سفر دوم ۸۰-۸۲ که دختر دومشان متولد شده، دختر اولشان فاطمه و همسرشان و خودشان بدون حق تابعیت و با ویزا وارد کانادا شده اند، سلمنا، ویزا‌ها را منتشر کنند.

 

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصولگرا گفته کاری که دولت انگلیس با ملت ایران انجام داد، مغول‌ها انجام ندادند و آن‌ها طی دو جنگ جهانی اول و دوم یک نسل کشی میلیونی علیه ملت ایران انجام دادند. به نظرم برخی از ایرانی‌هایی که می‌گویند باید در مراسم ادای احترام به ملکه شرکت کنیم و در برابر این دشمن سر خَم کنیم، ایرانی نیستند. هیچ انسان اهل تفکر و منطقی نیست که در قبال این حجم از دشمنی و جنایت، خشم و کینه نداشته باشد.

 

 

 

گفته می شود سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داده تا گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند، در اپلیکیشن شرکت‌ها پیش بینی شود.

 

 

 

گفته می شود جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به ماجرای مهسا امینی نوشته مهمان عزیز سنندجی زنده بمان. مرگ سهم تو نیست؛ حق ما مسئولانی است که این گونه ارشاد و هدایت را می بینیم و ساکتیم! پاشو دختر ایران، ظلم ابدی نیست.

 

 

 

گفته می شود دایی مهسا امینی گفته ما زمانی رسیدیم بالای سر مهسا یا در واقع جسد مهسا که این‌ها می‌توانستند آثار هر چیزی را با یک آمپول درست کنند. ما اصلاً نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است. مگر کار سختی است آثار را از بین بردن! مساله این است که وقتی یک نامحرمی دست می‌برد و یک دختری را از پیش چشم مادر و پدر به زور می‌برد! چه روایتی از اسلام است؟ البته برادر مهسا آنجا بوده و وقتی خواسته مقاومت کند و اجازه ندهد گاز اشک‌آور زده و پراکنده کرده‌اند. او درباره اینکه گفته می‌شود مهسا دچار بیماری قلبی مادرزادی بوده، توضیح داد: دروغ مطلق است. ما از مهسا پرونده پزشکی داریم و می‌توانیم ارائه دهیم که مهسا کاملاً سالم بوده است. اصلاً تصور بر این باشد که او بیماری داشته، آیا نباید رعایت حال چنین فردی را کرد؟ این که بدتر است. آن‌قدر بی‌کفایت هستند که می‌افتند به جان مردم.

 

 

گفته می شود قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفته قرارداد تک‌تک بازیکنان استقلال و پرسپولیس فقط در صورتی افشا می‌شود که ۸ باشگاه صنعتی معدنی لیگ هم این کار را انجام دهند تا عدالت رعایت شود.

 

 

گفته می شود معاون امور زنان و ریاست جمهورى گفته ما در جایگاه ستادی پیگیری حقوق و امور زنان؛ در مرحله نخست در شورا‌های قانونگذاری تمامی بایسته‌ها و اقتضائات انذاری جهت هرگونه مواجهه اجتماعی را مبسوط شرح داده‌ایم! سپس در جلسه رودر رو و نخبگانی نکاتمان را به سردار اشتری منتقل نموده‌ایم! همچنین لایحه حفظ کرامت زنان را دائم از مجلس پیگیریم! در واقعه ناگوار حاضر نیز با ارسال نامه رسمی به وزارت کشور به دنبال توضیح بیشتر ماجرای حادث شده‌ایم؛ واقعه‌ای که ما را هم عمیقا متاثر کرده است. این ماجرا بیش از گذشته تذکر می‌دهد که اجرای قوانین نیازمند فرهنگ‌سازی تاثیرگذار است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*