آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود مهندس مصطفی هاشمی طبا رییس سابق کمیته ملی المپیک گفته تاج به کجا وصل است که با این همه تخلف تایید صلاحیت و رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود؟ امثال تاج بانیان وضع موجود در ورزش هستند، چرا رییس جمهور و وزیر ورزش سکوت کرده‌اند!

 

 

گفته می شود دبیر ستاد امر به معروف دیروز در اظهاراتی در سخنانی از تفکیک جنسیتی در دانشگاه دفاع و از آن به عنوان عاملی برای پیشرفت علم یاد کرد. این اظهارات در سطحی گسترده توجهات رسانه‌ای و عمومی را به خود جلب کرد و بازتابی گسترده را را در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

 

 

 

 

گفته می شود رؤسای دولت‌های دوازدهم و سیزدهم همچنین درباره مهمترین موضوعات کشور گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند. رئیس‌جمهور سابق کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی با آرزوی موفقیت دولت، بار دیگر آمادگی خود و اعضای دولت‌های یازدهم و دوازدهم برای هرگونه مساعدت و همفکری و همکاری با دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات کشور و مردم را مورد تاکید قرار داد. رؤسای دولت‌های دوازدهم و سیزدهم همچنین درباره مهمترین موضوعات کشور گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

 

 

گفته می شود شبکه اجتماعی ترامپ با نام «تروت» هنوز نتوانسته راهش را به دنیای نرم‌افزارهای اندرویدی در گوگل‌پلی باز کند.

«تروت» ترامپ را به گوگل‌پلی راه نمی‌دهند. دلیل این کار مغایرت رفتار این شبکه‌ اجتماعی با سیاست‌های گوگل اعلام شده است.

 

 

گفته می شود چندی پیش اخباری مبنی بر حضور و استقرار بیش از ۲۰ هزار روحانی در شعب بانک ها منتشر شد که بانک مرکزی ضمن تکذیب این موضوع، اعلام کرد: «براساس مصوبه شورای فقهی بانک مرکزی، در هر بانک یا موسسه اعتباری، یک نفر به عنوان مسوول نظارت شرعی در کمیته تطبیق حضور خواهد داشت تا به عنوان عضوی از اعضای کمیته مذکور، انطباق عملکرد آن بانک و موسسه اعتباری با ضوابط و مقررات شرعی را کنترل نماید.

 

 

 

گفته می شود حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال که طی ۴۸ ساعت گذشته از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران بوده است، یک روز بعد از انتخاب تاج به‌عنوان رئیس فدرسیون فوتبال از سمت دبیرکلی این فدراسیون استعفا کرد.

 

 

 

گفته می شود وزیر امور اقتصادی و دارایی علاج بلند مدت فساد در کشور را، منوط به شفاف کردن اقتصاد و امکان نظارت ۸۵ میلیون ایرانی بر اموال، دارایی‌ها و صورت‌های مالی دولت و شرکت‌های دولتی عنوان کرد.

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور اظهار داشته از ماه جاری، سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت خودرو‌های شخصی با کاهش ۱۰۰ لیتری، از ۲۵۰ لیتر در ماه به ۱۵۰ لیتر در ماه کاهش یافت.

 

 

گفته می شود محمدعلی ابطحی در واکنش به مصاحبه محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در توییت نوشت: «خدا کند مصاحبه رییس ستاد امر به حجاب (معروف سابق) را طالبان نبینند. کلی ابتکارات جدید یاد می‌گیرند.» هاشمی گلپایگانی در گفتگوی مورد اشاره گفته بود: «اگر شخصی در معابر عمومی مثل مترو رعایت حجاب نکند؛ دوربین مترو از او عکس می‌گیرد و یک مبلغ اثرگذار جریمه و برایش پست می‌شود.»

 

 

گفته می شود مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفته ما در دنیا یونیک هستیم، ابرقدرتی فقط به داشتن بمب اتم نیست، ما در تکنولوژی‌های لبه خیلی پیشرفت‌های خوبی کردیم و مقدار کمی با ابرقدرتی فاصله داریم.

 

 

 

گفته می شود وزیر پیشین ارتباطات نوشته جای بسی خوشحالی است که دولت سیزدهم اقدامات دولت قبل را ناکافی می‌دانند؛ خداوند در اجرای آنچه به زبان آورده‌اند ایشان را یاری کند. آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات نوشت: برای ما همین دستاورد که انگاره‌هایی چون: اینترنت ۱۲۸کیلوبیت برثانیه برای مردم ایران کافی دانسته می‌شد و یا اینکه توسعه نسل سوم وچهارم تلفن همراه خلاف شرع مقدس پنداشته می‌شد و یا بردن اینترنت به روستاها، اجرای برنامه ۲۰۳۰ خوانده می‌شد را به شعار اینترنت چندصد مگابیتی منازل تغییر دادیم؛ کافی است. جای بسی خوشحالی است که دولت سیزدهم اقدامات دولت قبل را ناکافی می‌دانند؛ خداوند در اجرای آنچه به زبان آورده‌اند ایشان را یاری کند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*