کدام تیم ایرانی لیگ امسال ۶۰۰میلیارد خرج کرده؟!

باشگاه‌های خصوصی سال آینده دیگر توان تیم‌داری نخواهند داشت. امسال بودجه ما ۱۰۰ میلیارد است درحالی که برخی باشگاه‌های دولتی ۵۰۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد خرج کرده‌اند.

مالک باشگاه نساجی می‌گوید برخی باشگاه‌های دولتی در لیگ ایران ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا حدادیان بعد از شکست سه بر یک نساجی برابر استقلال در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: امروز روز نساجی نبود. امیدواریم تیم نقاط ضعف خود را برطرف کند. امروز از روند تیم راضی نبودم.

او در ادامه درباره مخالفت برخی از هوادارن با حمید مطهری هم گفت: نه، کسی مخالف او نیست و همه چیز خوب است. ان‌شاءالله نقاط ضعف برطرف می‌شود.

وی درباره حضور بخش خصوصی در فوتبال هم گفت: بخش خصوصی توانایی رقابت با بخش دولتی را ندارد. می‌خواهند بگویند خصولتی یا هر چیز دیگر. با این حال ما تیم خصوصی هستیم و نمی‌توانیم با تیم‌های دولتی و یا شبه دولتی رقابت کنیم.

او در پاسخ به این سوال که باشگاه نساجی چقدر پول بابت تبلیغات محیطی دریافت کرده است؟ هم گفت: نمی‌توانم رقم را بگویم چون این اعداد پرداختی قابل گفتن نیست. با این رویه باشگاه‌های خصوصی سال آینده دیگر توان تیم‌داری نخواهند داشت. امسال بودجه ما ۱۰۰ میلیارد است درحالی که برخی باشگاه‌های دولتی ۵۰۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد خرج کرده‌اند.

حدادیان در ادامه درباره حضور باشگاه نساجی در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: هر چهار تیم قهرمان باید در لیگ قهرمان آسیا حاضر باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*