آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اینکه آیا دولت سیزدهم قرار است روند ستاره‌دار کردن دانشجویان و محرومیت آنان از حق ادامه تحصیل را پیش بگیرد، می‌گوید که در تمام دانشگاه‌های دنیا، دانشجو بودن یک سری ضوابط و مقررات دارد. بستگی به تخلفاتی که دانشجو، کارمند یا استاد انجام می‌دهد، به طور طبیعی یک مجازات‌هایی هم در نظر گرفته شده است. بحث ستاره‌دار بودن یا نبودن یک بحث انحرافی است، بالاخره بین میلیون‌ها دانشجو که ما در طول این سال‌ها داشته‌ایم، ممکن است افرادی هم تخلفاتی داشته باشند و این تخلفات هم ممکن است سنگین باشد و مجازاتی هم برایش در نظر گرفته شود.

 

 

گفته می شود دستگیری تعدادی از حجاج ایرانی به دلیل اجرای «سلام فرمانده» بوده است. یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره علت دستگیری چند تن از حجاج ایرانی در عربستان، می‌گوید که دلایل خاصی مطرح نبوده است. ظاهرا در تلفن‌های همراه خود تصاویری از سردار سلیمانی بوده و همچنین به همراه داشتن کتاب‌های مفاتیح الجنان و دعا‌هایی که در بین ما مرسوم است و خوانده می‌شود. مورد خاصی که علیه امنیت کشور عربستان باشد، نبوده و خیلی موارد جزئی مطرح بوده است.

 

 

 

گفته می شود حسین کنعانی مقدم گفته متأسفانه متن فعلی توافق از اطلاع افکار عمومی مخفی نگه داشته شده است و اطلاع رسانی دقیقی درباره آن نمی‌شود. با مقایسه متن برجام با متن توافق جدید مشخص می‌شود در متن جدید کجا منافع ملی رعایت شده و کجا از خطوط قرمز عبور کردیم. عمر توافق جدید پنج سال بیشتر نیست و بعد از آن امکان دارد تغییراتی در تعهدات انجام شود. تا زمانی که متن اصلی توافق جدید هسته‌ای منتشر نشود، نمی‌توان گفت توافق این دولت بهتر بوده یا آن دولت.

 

 

گفته می شود عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفته صحبت از بی‌بند و باری است که ما در جامعه احساس می‌کنیم. این لباس‌های تنگ و کوتاهی که ملاحظه می‌کنید، روسری‌ها پایین‌تر رفته و مو‌ها بیرون آمده، آن آرایش‌های تند و گاهی لباس‌ها و شلوار‌های خاصی که پوشیده می‌شود و گاهی هم پوشیده نمی‌شود، ضرر و لطمه زیادی برای جامعه دارد و نباید ما برای آن‌ها اشک بریزیم! متاسفانه بعضی از نمایندگان مجلس به دنبال این هستند که دوره بعد هم رای بیاورند و ژست خاصی به خود می‌گیرند، ما به آن‌ها کاری نداریم؛ اما از نظر شرعی، یک حکومت دینی نمی‌تواند این مقدار بی‌بند و باری را تحمل کند.

 

 

گفته می شود رئیس مرکز ملی فرش گفته هر صادرکننده فرش دستباف، که ۷۰ میلیون دلار صادرات داشته باشد، می‌تواند به ازای آن واردات خودرو داشته باشد.

 

 

 

گفته می شود مرکز اطلاع رسانی فراجا درباره لیست منتشر شده از نرخ جریمه بدحجابی در برخی از رسانه‌ها اعلام کرده چنین لیستی وجود وجود نداشته و مورد تایید فراجا نیست، بحث‌هایی در این خصوص مطرح شده اما ارتباطی به رقم جریمه نداشته و هنوز هیچ موضوع جدیدی به ما ابلاغ نشده است.

گفتنی است لیست قیمتی از جریمه‌های بدحجابی در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.

 

 

گفته می شود رضا رضوی و دخترش مریم رضوی، بازیگران سریال یوسف پیامبر و مریم مقدس  به امریکا مهاجرت کرده و در لاس وگاس زندگی می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود غلامرضا مصباحی مقدم رییس شورای فقهی بانک مرکزی از تعیین افرادی به عنوان ناظر برای استقرار در بانک ها، پس از طی یک دوره آموزشی و احراز شایستگی‌ها خبر داد و گفت: افرادی که به عنوان ناظر تعیین می‌شوند، باید یک دوره آموزشی بگذرانند؛ به این شکل که متقاضیان در رقابتی شرکت می‌کنند و گروهی که موفقیت به دست می‌آورند، پس از احراز شایستگی‌ها برای انجام این کار به بانک‌ها معرفی می‌شوند. در حال حاضر در هر بانک یک نیروی ناظر مدنظر است.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفته تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال را دارد و باید شرایط حضور بانوان را از این ورزشگاه تمرین کنیم. او گفت: حتی در آزادی هم در حالی بانوان می‌توانند حضور پیدا کنند که زیرساخت حضور آنان بهینه شده و روز به روز بهتر شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*