آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران در اعتراض به عدم پرداخت اضافه حقوق سال جدید طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ و همچنین حذف اضافه‌کاری خود از فیش‌های حقوقی دست از کار کشیدند و در فضای لابی و حیاط ساختمان این سازمان واقع در میدان ولیعصر اعتصاب کردند.

 

 

گفته می شود عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به توئیت حمید رسایی درخصوص تغییر ریاست سازمان اطلاعات سپاه واکنش نشان داد و گفته موضعگیری‌های متعدد آقای رسایی در گذشته، نشان می‌دهد که ایشان، جدای از مسائل شخصی که قصد ورود به آن را ندارم، فردی غیرمطلع در عرصه سیاسی است و درک ناصحیح از مسائل، در موضع‌گیری‌های او کاملاً مشهود است. به عقیده بنده این دو مورد اصلاً قابل مقایسه نیست و باید بار دیگر تاکید کنم که این شکل موضع‌گیری‌ها کاملاً شخصی و تاسف‌بار بوده و همانطور که گفته شد، از سوی آقای رسایی مسبوق به سابقه بوده است.

 

 

گفته می شود جلیل رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای  در تشریح آخرین اخبار تدوین آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو، اظهار کرده طبق آخرین اخباری که به بنده رسیده، آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده و در نوبت تصویب در هیات دولت است. وی با بیان اینکه این آیین‌نامه در ۱۰ بند تدوین شده است، افزود: طبق اخباری که بنده دارم شرط سقف دلاری برداشته شده و قرار است واردات خودرو با تعرفه انجام شود.

 

 

گفته می شود اخبار و حواشی پیش آمده پیرامون اعمال فشار دو نماینده مجلس به وزیر صمت برای انتصابات این وزارتخانه سبب شد وزیر صمت در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ صحت ماجرا را تایید کند و نمایندگان مجلس طی نامه‌ای از رئیس مجلس خواستند افراد متخلف تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

 

 

گفته می شود مهران احمدی گفته در دو سال آینده کَلک سینما کنده است. این بازیگر سینما مدعی شده در شرایطی که این روز‌ها از وزارت ارشاد اخبار مختلف توقیف و ندادن پروانه ساخت به گوش می‌رسد، مخاطبان اکران بهار نسبت به سال ۹۸ یک سوم شده و صدور پروانه‌های ساخت نسبت به سال گذشته به یک پنجم کاهش یافته.

 

 

 

 

 

گفته می شودمدیر تیم فوتبال هوادار گفته باشگاه‌های صنعتی با هزینه‌ کردن‌های بی‌پروا باعث افزایش نرخ بازیکنان شده‌اند. وی در ادامه درباره عدد و ارقامی که به عنوان دستمزد در فصل نقل و انتقالات برای بازیکنان اعلام می‌شود تصریح کرد: الان معمولا بازیکنان به سه دسته درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم می‌شوند. بازیکنان درجه یک بیش‌تر از ۱۵ میلیارد تا شاید نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان دستمزد می‌گیرند. بازیکن درجه دو هم بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد و بازیکنان درجه سه که ما به دنبال آن‌ها هستیم حدود پنج میلیارد تومان دستمزد دریافت می‌کنند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*