پیامک

سلام چرا شهرداری به تخلفات ساختمانی رسیدگی نمی کند نمونه اش پاسداران ۴۱.ساختمانی که از ابتدای ساخت هیچگونه تابلو مشخصاتی نداشته و ندارد و انواع تخلفات در آن صورت گرفته و هیچ نهادی پاسخگو نیست.
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۰۰:۳۵:۴۶ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام پاسخگویی برای صدور پروانه ساختمانی در شهرداری با تاخیر انجام می شود لطفا اطلاع رسانی کنید 
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از اداره حمل و نقل جاده ای استان خواهشمندیم نسبت به روشنایی حدفاصل سه راهی اسدآباد تا انبار نفت بیرجند اقدام فرمایند.تاریکی جاده همراه با ترافیک سنگین این مسیر بسیار خطرناک است.
سلام از قول دو ماه پیش مدیرکل اوقاف استان مبنی بر بازسازی و بازگشایی باغ شوکت آباد دو ماه گذشت. آیا درب این باغ به روی گردشگران و بازدیدکنندگان باز می شود؟
درحالیکه هزاران جوان لیسانس بیکار در جامعه داریم چرا باید بازنشستگی معلمان تا ۶۵ سال به تعویق بیفتد. اگر واقعا کمبود معلم دارید چرا جوانهای بیکار را استخدام نمی کنید که قدری از ناهنجاری های جامعه کاسته شود و آمار ازدواج و موالید کشور بهتر شود.  
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام،نهایت تشکر وقدر دانی از الطاف بیکران استاندار معزز در برخوردهای بسیار انسانی…وبشر دوستانه ایشان راداریم انشاا….رفتار خوبشان سرمشق کار بقیه باشد وخداوند به آن انسان شریف عوض بدهد
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام نظارتی بر قهوه خانه ها هم هست که نه شونات اسلامی رو رعایت می کنند نه شیوه نامه های بهداشتی رو رعایت می کنند
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام ادارات راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای استان چرا نسبت به بهسازی و آسفالت جاده القور اقدامی  انجام نمی دهند؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*