گفته می شود

گفته می شود بهارستان نشینان در نشست امروز بعد از چندین جلسه بررسی مستمر طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانـه و دسـتگاه های اجرایی و سایر نهادها در نهایت پرونده آن را بستند.

 

 

گفته می شود سرپرست روابط عمومی وزارت ورزش گفته سند خانه به عنوان ضمانت‌نامه ورزشکاران اعزامی نیست. در هفته‌های اخیر شاهد پناهندگی چهار ورزشکار ایرانی بودیم. آنها معمولاً وقتی از طرف تیم ملی به مسابقات خارجی اعزام می شوند در پایان مسابقات محل اقامت تیم ملی را ترک و بعد از چند روز خبر پناهندگی خود را تایید می کنند. در همین رابطه صحبت‌های زیادی مطرح است که از ورزشکاران برای اعزام ضمانت نامه معتبر مانند سند ملکی دریافت می شود. در صورتی که ورزشکار اعزامی به کشور بازنگردد، ضمانت‌نامه‌اش به اجرا گذاشته می‌شود. در همین رابطه محسن معتمد کیا سرپرست روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار توییتی دریافت سند خانه برای ضمانت‌نامه اعزام را تکذیب کرد.

 

 

گفته می شود کوروش جعفریان، متخصص تغذیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفته سرانه مصرف گوشت قرمز در سال ۹۰،‌ حدود ۱۴ تا ۱۵ کیلوگرم برای هر ایرانی بود، این میزان در سال ۱۴۰۰ به عدد ۶ کیلوگرم رسیده است.

 

 

 

گفته می شود افشاگری مجری برنامه «فوتبال یک» از فساد اخلاقی برخی مربیان فوتبال پایه خبر ساز شده است. وی گفته متأسفانه یکسری تصاویر به دست ما رسیده که نه قابل پخش است و نه می‌توانم آن را باز کنم.آدم‌های بیماری که اسم خودشان را مربی می‌گذارند، چه کارها که با بچه مردم نمی‌کنند! امیدواریم دستگاه قضایی این افراد را به اشد مجازات برساند.به خانواده‌ها هشدار می‌دهم حواسشان باشد؛ یکسری مربیان از بچه‌ها فیلم می‌گیرند تا از آنها و خانواده‌هایشان باج‌گیری کنند!

 

 

گفته می شود ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در هفته سپری شده بازار با رشد عجیب قیمت «سمند lx» و «سمند سورن پلاس» روبرو بوده، بطوریکه «سمند lx» در بازار رشد ۵۷ میلیونی را تجربه کرد و «سمند سورن پلاس» نیز رشدی ۳۶ میلیونی در بازار داشته است. اما از میان ۱۴ خودرو داخلی که در هفته جاری مورد ارزیابی قرار گرفته اند؛ سه خودرو تغییر قیمت نداشتند و ۵ خودرو نیز با افت قیمت در بازار عرضه شدند.

 

 

گفته می شود رییس اتاق بازرگانی ایران در نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران از شیوه خصوصی سازی در کشور انتقاد کرد و گفته رد دیون با خصوصی سازی همخوانی ندارد. رد دیون در حقیقت جیب به جیب کردن دولت است.

 

 

گفته می شود شرکت گازپروم روسیه امروز اعلام کرد، صادرات گاز به کشور فنلاند را به علت عدم پرداخت پول گاز به روبل متوقف کرده است.

 

 

 

بیش از یک سوم جمعیت اوکراین در اثر جنگ که هشتادو هفت روز از آغاز آن می گذرد، در داخل کشور آواره و یا به دیگر کشورها پناهنده شدند.

 

 

لارا روزن خبرنگار آمریکایی دیپلماتیک: مقامات اروپایی هشدار و ناامیدی فزاینده ای را ابراز می کنند که بایدن احتمالا اجازه دهد توافق هسته ای ایران شکست بخورد. دیپلمات اروپایی درگیر در مذاکرات به من گفت: تا آنجا که من آن را می بینم، هر دو طرف به جهات مختلف می روند و فاصله در حال کاهش نیست. این دیپلمات اروپایی سفر مورا به تهران را یک حرکت بدون پیشرفت توصیف کرد.

 

 

 

 

 

 

 

سید ابراهیم رئیسی با بیان این‌که قرار است در کشور تصمیم‌های سختی بگیریم، اظهار کرد: شاید برخی موافق این موضوع نباشند، اما اگر نگاه نقادانه به کارها داشته باشند، اشکالی ندارد ما را رهنمود می‌کند به افق روشنی که پیش‌روی اقتصاد است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*