آخرین خبر :

پیامک

سلام پیگیری وضعیت موتورهای بی پلاگ به کجا رسید. لطفا پیگیری کنید. جمعه بعدارظهر تو صف نانوایی محلاتی بودم روبروی پمب بنزین پاسداران ساعت۱۷:۳٠ دقیقه تا ۱۸:۳٠ دقیقه حدود نه تا موتور بی پلاک که بعضی از آنها رفتن داخل پمب بنزین. لطفا جلوی تردد موتورهای بدون پلاک رو بگیرید. 
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۲۲:۱۶:۲۹
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مکّه مکرمه، که قبله مسلمانان در آن واقع است، در طول جغرافیایی ۳۹ درجه و ۴۹ دقیقه (شرقی) وعرض جغرافیایی ۲۱ درجه و ۲۶ دقیقه (شمالی) قرار دارد ، در روزهای ۷ خرداد و ۲۵ تیر، میل خورشید با عرض جغرافیایی مکّه مکرمه برابر می شود و به عبارت دیگر، هنگام ظهر شرعی (اذان ظهر)، خورشید درست در سمت الرأس مکّه قرار می گیرد؛ در نتیجه شاخص در مکّه سایه نخواهد داشت و لذا در هر مکانی که قرار داشته باشید، خلاف سایه شما، سمت صحیح قبله را نشان می دهد.
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام نگهداری حیوانات در خانه توسط برخی افراد موجب از بین رفتن آرامش همسایه ها شده است مخصوصا در واحدهای آپارتمانی. اگر قانونی در این زمینه وجود دارد مسئولان پیگیری کنند  
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

سلام وضعیت بسته‌های اینترنت جدید هنوز مشخص نشده است یک ماه از حذف شدن بسته های پرطرفدار اینترنت می گذرد و هنوز کاربران حق انتخاب زیادی برای خرید اینترنت ندارند.

 

خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام تغییر ساعات کاری ادارات در خراسان جنوبی مشکل مردم را رفع نخواهد کرد اگر ادارات تا ساعت ۲فعال باشند بهتر است 
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در بازار بیرجند ۳۶ هزار تومان است که این رقم کیلویی سه هزار و ۸۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از قیمت مصوب است. اگر مسئولان بتوانند این روند را حفظ کنند خوب است.
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*