آخرین خبر :

حوادث/ در خواست مادر و فرزندان برای قصاص پدر

در خواست مادر و فرزندان برای قصاص پدر

 

مرد عصبانی که به قصد قتل، همسرش  را با ضربه‌های قمه تا یک قدمی مرگ کشانده بود، با شکایت زن جوان و دو فرزندش پای میز محاکمه رفت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از آذر سال گذشته با گزارش یک درگیری خانوادگی آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد که مردی به نام نادر با ضربه‌های قمه همسرش میترا را مورد ضرب و شتم قرار داده به طوری که وی دچار قطع عضو و به سرش آسیب جدی وارد شده است. نیروهای اورژانس میترا را که در کما بود به بیمارستان منتقل کردند سپس شوهرش بازداشت شد. وی در همان ابتدا به اتهامش اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات و اعتراف متهم، پرونده با صدور کیفرخواست  به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای جلسه دادگاه میترا و دو فرزندش با شکایت از متهم خواستار حکم اشد مجازات برای او  شدند. همسر متهم به قضات گفت: وقتی دانشجو و کارمند بودم نادر  به خواستگاری‌ام آمد و با هزار قول و وعده خوشبختی باهم ازدواج کردیم بعد از مدتی باردار شدم اما او به یکباره رفتارهایش تغییر کرد به طوری که من در اواخر دوران بارداری با حالت قهر به خانه پدرم رفتم پس از تولد فرزندانم که دوقلو بودند او به خانه پدرم آمد و مرا به خانه برگرداند. فرزندانم ۲ ماهه بودند که نادر با تهمت و افترا مدعی شد آنها فرزندانش نیستند. او بچه‌ها را که نوزاد بودند شکنجه می‌کرد و به من می‌گفت اگر اعتراف نکنی، آنها را می‌کشم. وقتی موضوع را با برادرش در میان گذاشتم، او پادرمیانی کرد و مدتی هم وضع زندگی‌ام خوب بود اما دوباره رفتار عجیب نادر شروع شد. چند سالی این وضع ادامه داشت تا اینکه روز حادثه با قمه به جانم افتاد و کاری کرد که  سه ماه در کما بودم.
پس از آن پسر متهم به جایگاه رفت و در تأیید حرف‌های مادرش گفت: در خیابان بودم که مادرم تماس گرفت و من بلافاصله به سمت خانه حرکت کردم اما ۵ دقیقه دیر رسیدم و وقتی وارد خانه شدم مادرم در حال مرگ بود انگشتانش را قطع کرده بود آنقدر صحنه وحشتناکی بود که بعد از یکسال هنوز بدون قرص نمی‌توانم بخوابم.
دختر متهم نیز عنوان کرد: پدرم مردی عصبانی بود و به هیچ کس رحم نمی‌کرد. در سال ۹۴ بینی و دنده‌هایم را شکست اما من شکایت نکردم اما حالا به خاطر رفتاری که با مادرم انجام داده و تا دم مرگ او را کشانده، از او شاکی و خواهان مجازات او هستم.پس از صحبت‌های شاکی‌های پرونده، وکیل آنها خاطرنشان کرد: صحنه جنایت نشان می‌دهد که متهم صرفاً برای قتل همسرش به خانه آمده بود و حالا هم تقاضای قصاص و دیه را داریم.
با توجه به اینکه در این جلسه متهم نتوانست از خودش دفاع کند، ادامه رسیدگی به این پرونده به جلسه دیگری موکول شد.

 

 

افشای راز قتل راننده اینترنتی با اعترافات زن مسافر

راز قتل مرموز راننده خودروی اینترنتی پشت فرمان خودرواش بعد از حدود یک ماه با اعترافات زن جوانی فاش شد.
به گزارش  «ایران» ، صبح ۶ آذر امسال یکی از کارگران فضای سبز شهرداری با دیدن خودروی پرایدی که در کنار خیابان رها شده بود به موضوع مشکوک شد و پس از نزدیک شدن به خودرو ناگهان بدن خونین مرد جوانی را پشت فرمان دید که با طناب به صندلی بسته شده بود. وی با دیدن این صحنه بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر داد. دقایقی بعد مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا با حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. با اعلام موضوع به بازپرس مصطفی واحدی تیم بررسی صحنه جرم نیز راهی محل شدند. نخستین بررسی‌ها نشان داد جسد متعلق به مرد ۴۰ ساله‌ای به‌ نام بهرام بوده که با ضربات متعدد چاقو به شکم و قفسه سینه به قتل رسیده بود.در ادامه مشخص شد مقتول راننده تاکسی اینترنتی و همچنین در کار پخش شارژرهای گوشی تلفن همراه بوده است.
با به‌دست آمدن هویت قربانی، خانواده او در شهرستان شناسایی شده و مادر مقتول مدعی بود که پسرش برای کار به تهران آمده و قرار بوده که با زن جوانی به‌نام شراره ازدواج کند.
ردیابی گوشی سرقتی
از آنجا که عامل یا عاملان جنایت گوشی تلفن همراه مقتول را نیز به سرقت برده بودند، ردیابی تلفن همراه وی آغاز و مشخص شد گوشی سرقتی در اختیار نگهبان تعمیرگاهی در منطقه آزادی است. بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی تعمیرگاه شده وبه تحقیق از نگهبان پرداختند اما وی مدعی شد چند روز قبل گوشی تلفن همراه را در خیابان پیدا کرده است.طبق اظهارات نگهبان تعمیرگاه، محلی که گوشی تلفن همراه پیدا شده بود در نزدیکی محل جنایت قرار داشت همچنین از سوی دیگر مشخص شد شراره که متأهل است نیز در محدوده صادقیه و چند کوچه پایین‌تر از محل جنایت زندگی می‌کند.
دستگیری زن جوان
در حالی که احتمال می‌رفت سرنخ کشف این معمای جنایی در دستان این زن ۳۸ ساله باشد به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، شراره به همراه همسر و برادر نوجوانش بازداشت شدند.
زن جوان زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت خیلی زود به قتل اعتراف کرد و گفت: قتل را به تنهایی انجام دادم و شوهر و برادرم در این جنایت نقشی نداشته‌اند، اما اظهارات ضد و نقیض زن جوان و مدارکی که به دست آمد احتمال اینکه وی هنگام جنایت همدست داشته باشد را پررنگ کرد. بدین ترتیب برادر نوجوان شراره به دادسرای اطفال فرستاده شد و زن جوان و همسرش برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شدند.
گفت‌و‌گو با متهم اصلی
با مقتول چطور آشنا شدی؟
دو سال قبل به‌عنوان مسافر سوار خودروی پرایدش شدم. همان موقع همسرم با من تماس گرفت و سر موضوعی جر و بحثمان شد، ما باهم اختلاف داشتیم و قرار بود که از هم جدا شویم. آن روز به قدری عصبانی بودم که سفره دلم را برای راننده باز کردم و همین موضوع باعث آشنایی شد.
پس چرا طلاق نگرفتی؟
موقعی که با بهرام آشنا شدم، می‌خواستم از همسرم جدا شوم، اما به خاطر وساطت و پادرمیانی فامیل مدام این موضوع به تعویق می‌افتاد تا اینکه حدود یک سال قبل متوجه شدم باردارم  و وجود بچه مانعی شد برای جدایی از شوهرم.
خب چرا به ارتباطاتت با مقتول ادامه دادی؟
می‌خواستم این رابطه را تمام کنم اما او قبول نمی‌کرد. به او گفتم می‌خواهم به خاطر بچه‌ای که در راه دارم یک فرصت دیگر به همسرم بدهم و زندگی‌ام را از نو بسازم اما او قبول نمی‌کرد و اصرار داشت که به این رابطه ادامه دهیم.
شب حادثه چه اتفاقی افتاد؟
با هم قرار گذاشتیم تا آخرین صحبت‌ها را انجام دهیم وقتی سوار ماشین او شدم خیلی خواهش و التماس کردم که دست از سر من بردارد. از او خواستم که به این رابطه پایان دهد اما بی‌فایده بود. از قبل چاقویی به همراه داشتم، از حرف‌هایش عصبانی شدم و با چاقو چندین ضربه به او زدم و فرار کردم. من این جنایت را به تنهایی انجام دادم و کسی همدستم نبود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*