گفته می شود

گفته می شود در پی حمله اخیر انصارالله به قلب امارات، ابوظبی از شورای امنیت سازمان ملل خواست نشستی فوق العاده در این باره تشکیل دهد.

 

 

گفته می شود وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای  اعلام کرده یک شهروند دو تابعیتی ایرانی-آمریکایی جمعه گذشته در ارتباط با اتهامات کیفری مربوط به عدم رعایت قوانین تحریم‌ها علیه ایران دستگیر شده است.

 

گفته می شود وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه گزارش داده اسامی سه فرد را به دلیل ارتباط با حزب‌الله لبنان در «فهرست افراد ویژه مشخص‌شده و بلوک‌شده» (SDN) قرار داده است.

 

 

 

گفته می شود وزیر کشور ترکیه از اعزام سه هزار و ۲۵۰ نیروی امنیتی کشورش به قطر برای کمک به تامین امنیت مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

 

 

گفته می شود محمد سرافراز با انتشار توییتی به ماجرای هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واکنش نشان داد.رئیس سابق صداوسیما در توییتی نوشته ‏«یکی از کانون‌های پیوندِ ثروت و قدرت، شرکت‌هایی هستند که هم دولتی‌اند و هم خصوصی؛ مانند هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس. درآمد واقعی این “مگاپروژه” به حساب چه کسانی واریز می‌شود؟!»

 

 

گفته می شود زهره الهیان در خصوص مذاکرات وین گفته به نظر می‌آید تا پایان ۱۴۰۰ یک توافقی در وین حاصل بشود که البته پس از آن تصمیم برای مذاکره مستقیم با آمریکا به عهده شورای عالی امنیت ملی است.

 

 

گفته می شود ‏عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه زنان در دیدار با خانواده شهید حسن طهرانی‌مقدم: شهید طهرانی مقدم با ساخت موشک از انقلاب و نظام و ایران اسلامی دفاع کرد و ما باید با طلبه‌هایمان بتوانیم موشک‌های نقطه‌زنی علیه فساد و تباهی بسازیم و در جهت گسترش دین تلاش کنیم.

 

 

گفته می شود فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده با این هدف رفته که به تکالیف برجامی خود عمل کنند، دیگر پرانتز و بحث دشوار چه چیزی است که گفته می شود؟ کاملا بحث روشن است و طرف های مقابل باید به تکالیف برجامی خود عمل کنند. اگر این موضوع را نمی توانند به نتیجه برسانند باید مشخص کنند که تا چه حد از مصوبه مجلس عدول خواهند کرد.

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات خاطرنشان کرد: چینی‌ها در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به ابتکار منحصربفرد و خاصی دست یافته‌اند که ما نیز می‌توانیم از تجربه آنها در این بخش استفاده کنیم.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*