آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود رستم وندی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی درباره وضعیت مصرف «الکل» در کشور به عنوان یک آسیب اجتماعی، گفته نرخ شیوع الکل در کشور بین ۹ تا ۱۰ درصد افراد بالای ۱۵ تا ۶۴ سال است به طوری که سالانه بیش از پنج میلیون نفر در کشور الکل مصرف می‌کنند.وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آسیب خودکشی با بیان اینکه دین اسلام از جمله سنگرهای مهم جلوگیری از خودکشی است، گفت: سالیانه در کشور حدود ۱۰۰ هزار تن خودکشی می‌کنند که البته مرگ و میر ناشی از این اقدامات حدود ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ نفر است، با این حال اگر این سیر صعودی مدیریت نشود در آینده نه چندان دور در رده کشورهایی قرار خواهیم گرفت که میزان خودکشی در آن نگران کننده است.

 

 

گفته می شود نماینده مجلس گفته اگر هدیه ۶ میلیاردی عبدالملکی به تلویزیون صحت داشته باشد، دادستان می‌تواند ورود کند

وی درباره احتمال استیضاح عبدالملکی، عنوان کرده «استیضاح جزو حقوق نمایندگان است که می‌توانند انجام دهند اما توفیق استیضاح هم بحث دیگری است. اگر تعدادی از نمایندگان بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس در این خصوص استیضاح کنند، جزو اختیارات آنان است»احمد علیرضا بیگی  در مورد هدیه شش میلیاردی حجت عبدالملکی به برنامه «میدان»، گفت: «الحمدالله که جهان، جهان اطلاعات است و هیچ چیز قابل کتمان نیست. اگر چنین موضوعی وجود داشته و اثبات شود که خارج از چارچوب‌های قانونی اتفاق افتاده باشد هم دادستان می‌تواند ورود پیدا کند و هم ما نمایندگان می‌توانیم ورود و سوال کنیم

 

 

 

گفته می شود بر اساس آمار رسمی ترکیه، در بین ملیت‌های مختلف، شهروندان ایرانی در سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۰ هزار و ۵۶ واحد مسکونی را در ترکیه خریداری کرده‌اند که از این حیث در رتبه اول قرار دارند.

 

گفته می شود غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران گفته بعضی از نمایندگان مجلس خیلی جالبند، نماینده شهر من بالاترین پستی که داشته محافظ آقای صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی بوده است. از این قبیل نماینده‌ها در این مجلس کم نیستند. این نمایندگان خیلی افراد خالی هستند و نیازمند این هستند که چیزی پای تریبون بگویند. به ما ( اعضای اتاق بازرگانی) نیاز دارند تا شارژشان کنیم. عمق نمایندگان مجلس در مسائل اقتصادی خیلی کم است، به طوری که آدم از این که این افراد می‌خواهند کشور را اداره کننده درمانده می‌شود. دولت هم خیلی دست کمی از این نمایندگان ندارد.

 

 

گفته می شود زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس یازدهم، در برنامه تلوزیونی «دستخط» گفته در مجلس دهم در مناطق بالای شهر خانه‌هایی به نمایندگان داده شده که نمایندگان آن‌ها را ترک نکرده اند و آن راتحویل نداده اند و مجلس هم در نهایت با قیمت پایین‌تر از ۵۰ درصد اقدام به تنظیم سند برای آنان نموده است.

 

 

گفته می شود کیانوش عیاری در مصاحبه‌ای با هوشنگ گلمکانی به ممیزی عجیبی اشاره کرد که در سریال ۸۷ متر اعمال شده است. او گفته در اولین قسمت اصلاحیه زدند که هر چه گربه در خیابان است، از سریال حذف شود و هیچ گربه‌ای در هیچ کجای خیابان هم نباید دیده شود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*