گفته می شود

گفته می شود رئیس کل سابق بانک مرکزی در واکنش به توقف چاپ پول گفته تامین مالی دولت از بانک‌ها و برداشت آن‌ها از بانک مرکزی تا رقم ۸۰ هزار میلیارد نومان در پایان آبان ماه همان چاپ پول است. وی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: خرید ارز دولت با نرخ نیمایی توسط بانک مرکزی در رشد پایه پولی نمایان خواهد شد و کندی رشد پایه پولی بخشی به‌دلیل تامین واردات دارو و نهاده با منابع بانک مرکزی است.

 

 

گفته می شود رسانه های آمریکایی گزارش دادند که انتظار می رود دولت «بایدن» در اواخر این هفته، تحریم دیپلماتیک بازی‌های المپیک در چین را اعلام کند.

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفته ماهی ٣۵٠ میلیون تومان امارات به پزشکان ایرانی پیشنهاد می‌دهد تا قطب سلامت در منطقه شوند و پزشکان را از ایران تامین می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود کارگردان فیلم «شهر گربه‌ها» گفته حملات به فیلم شهر گربه‌ها، هجوم به سید جواد هاشمی است، نه فیلم من؛ بازیگران فیلم برای انتقال شادمانی به بچه ها حرکات موزون انجام داده‌اند؛ این کار ممکن است در ورزش هم اتفاق بیفتد؛ از نظر من هیچ حرامی اتفاق نیفتاده است.این هجمه‌ها نه هجوم به شهر گربه‌ها که هجمه به شخص جواد هاشمی است.

 

 

گفته می شود معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امورخارجه از تلاش دستگاه دیپلماسی برای افزایش مناسبات اقتصادی میان تهران – مسکو به رقمی بیش از پنج میلیارد یورو خبر داده است.

 

 

گفته می شود کارشناس مسائل بین الملل گفته اعلام شکست مذاکرات توسط رئیس جمهور فرانسه به دلیل تاثیر منفی بر بازارهای مالی ایران بود.مصطفی خوش چشم افزود: بلافاصله بعد از مذاکرات رئیس جمهور، فرانسه و بقیه اعلام کردند مذاکرات شکست خورده است؛ آن هم با یک دلیل تاثیر منفی بر بازارهای اقتصادی ایران، تکان دادن دلار با دلالی و سفته بازی.البته ایران نیز قبل از مذاکرات آماده چنین ترفندی از طرف مقابل بود و اگر دولت بازار را کنترل نکرده بود شرایط بدتر می شد. ضمن اینکه اجازه بالا رفتن دلار تا حدی داده شد تا سرچشمه این اختلالات مشخص و کشف شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص انتصابات خانوادگی در دولت اظهار داشته طرح این مسائل با ذهنیت سازی غیر واقعی و مجعول، نشانگر آن است که عده‌ای به دنبال جفا به این دولت هستند. این در حالی است که مصادیق مطرح بر خلاف واقعیت هاست. اسماعیلی افزود: متاسفانه برخی در این فضا گرفتار شده‌اند و این نوعی جفا در حق دولت است تا از این طریق با طرح انتصابات فامیلی به اعتماد و محبوبیت دولت لطمه بزنند.

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس شورای شهر تهران گفته که جمهوری آذربایجان خواستار تغییر نام های ایرانی شهرهای قفقاز بر خیابان های تهران شده است. پرویز سروری درباره برخی مطالب منتشر شده مبنی بر اینکه سفارت جمهوری باکو در تهران، شورای شهر تهران را تحت فشار قرار داده است تا نام‌های ایرانی شهر‌های قفقاز بر خیابان‌های تهران را تغییر دهد، گفت: «این مطلب بوده ولی رئیس شورای شهر در جلسه‌ای که امروز داشتیم اعلام کردند که این موضوعات باید توسط سفارتخانه،مستقیم به وزرات خارجه گفته شود و از طریق وزارت خارجه به ما عنوان کنند.» وی افزود: «اینکه یک سفارتخانه‌ای بخواهد با یک تلفن و تماس با شورای شهر موضوعی را حل کند، امکان‌پذیر نیست و باید در چارچوب سیاست‌های جمهوری اسلامی تعریف شود که مرجع آن هم وزارت خارجه است. این وزارتخانه باید بررسی کند و اگر تایید کردند، باید با شورای شهر وارد مذاکره شود.»

 

 

 

 

 

گفته می شود براتی هم از ریاست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال استعفا کرد این استعفا در شرایطی به وقوع پیوسته که فدراسیون فوتبال درگیر و دار تصویب لایحه دولت در مجلس و ارائه این سند به فیفا است

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*