آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود هفته گذشته بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه که فرصتی برای خرید با تخفیف‌های چند ده درصدی است با استقبال عجیب ایرانی‌ها از مراکز خرید ترکیه مواجه شد به طوری که هزاران ایرانی از مرز‌های زمینی برای خرید در این ایام ویژه خود را به مقاصد مختلف رساندند که گویا پرازدحام‌ترین و پرطرفدارترین مقصد برای ایرانی‌ها مراکز تجاری وان در ترکیه بوده و جمعیت قابل توجهی از ایرانی‌ها از مرز رازی خود را به مراکز خرید وان رساندند.

 

گفته می شود عضو فدراسیون فوتبال به علت فعالیت های شخصی و اقتصادی خود از سوی وزارت اطلاعات بازداشت شده است.او که از حدود دو هفته  در فدراسیون فوتبال حاضر نشده، روز هشتم آذر و بعد از جشن تولد در شرکتش دستگیر شده است. چندین ماه قبل هم شایعاتی در ارتباط با دستگیری او به علت برخی از فعالیت های اقتصادی در خارج از حوزه فوتبال وجود داشت.ف.ق (همسر عضو فدراسیون) مالک شرکت اقتصادی هم توسط نیروهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده‌ است.

 

 

گفته می شود در پی اظهارات دیروز حسن نوروزی، نماینده مجلس، در مورد منع اطلاق کودک-همسر برای دختران ۱۳ ساله‌ای که به ازدواج در می‌آیند، یک فعال سیاسی زن این پرسش را از نمایندگان مجلس طرح کرد که آیا حاضر هستند دختران ۱۳ ساله خود را به عقد مردان در آورند.

 

 

 

گفته می شود تجمع خانواده بیماران SMA به دلیل مشکلات درمانی و تامین دارو، همچنان در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

 

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران در‌باره منع واردات فلفل ایران به روسیه، اظهار داشته ‌فدراسیون روسیه نامه ای به رئیس گمرک داغستان نوشته و تأکید کرده، واردات فلفل‌ از ایران به دلیل آنچه نقض مکرر استانداردهای بهداشتی عنوان شده است، انجام نشود.

 

 

 

گفته می شود به دنبال درگیری مرزی میان مرزبانان ایران و افغانستان، سخنگوی طالبان ضمن اعلام کنترل درگیری در مرز مشترک گفته است که دستورات لازم برای جلوگیری از وقایع مشابه صادر شده است.

 

 

گفته می شود سناتورهای جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکایی با استناد به ادعاهایی که سخنگوی وزارت خارجه ایران پیشتر آنها را «سناریوسازی‌های هالیوودی» توصیف کرده بود، طرحی را ارائه نموده‌اند که خواستار اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.

 

 

گفته می شود رییس بسیج مستصعفین کشور گفت: ما به زودی شاهد ابر تحول بزرگی دیگر در قرن ۱۵ هجری شمسی خواهیم بود.

 

 

گفته می شود لطف الله سیاهکلی پیرامون حملات سایبری ماه‌های اخیر به برخی زیرساخت‌های ارتباطی کشور گفته هر نهاد و سازمانی نسبت به نرم‌افزارها و استفاده از محیط مجازی مسئول است و باید در انتخاب، خرید، نصب و نگهداری آن توجه لازم را داشته باشد.سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، گفت: باید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگوی سرعت و کیفیت نامطلوب اینترنت ثابت باشد و اگر در این زمینه شکایتی به سمع کمیسیون اصل ۹۰ برسد، قطعا مجلس وارد خواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*