آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود آمار وزارت بهداشت در سال ۱۳۷۴ ، تعداد سقط‌های سالانه را ۸۰ هزار اعلام کرد، یعنی حدود ۲۲۴ جنین در هر روز. آمار دیگر در سال ۱۳۹۲ اعلام شد، به تعداد ۲۵۰ هزار سقط سالانه.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی گفته است دولت در نامه ای اعلام کرده که قصد اعمال نظر در محتوای طرح مشهور به صیانت از کاربران فضای مجازی را دارد و این طرح باید مسکوت بماند.

این گفته در حالی مطرح شده که کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در جریان دستور کار بررسی و رأی گیری برای کلیات طرح قرار داشت.

 

 

گفته می شود بعد از قطعی شدن حکم دبیرکلی کامرانی‌فر در فدراسیون فوتبال، حالا اخباری به دست تابناک رسیده که نشان می‌دهد کارمند پیشین روابط بین‌الملل فدراسیون که در ماجراهای صدور آی تی سی غیرقانونی محروم و از فدراسیون اخراج شده بود، حالا به عنوان معاون دبیرکل دوباره به تشکیلات رسمی فوتبال راه خواهد یافت!

 

 

 

گفته می شود رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفته «قریب پنجاه مرتبه است که خطوط انتقال آب آشامیدنی به استان یزد بی اعتنا به قوانین رسمی و توافقات ملی مورد تعرض قرار می‌گیرد.

 

 

گفته می شود دفتر مرکزی بنیاد شهید شاهد تجمع جمعی از ایثارگران مشمول ماده ۳۸ (جانبازان و آزادگانی که در هیچ یک نهادی استخدام نشده‌اند و از بنیاد شهید حقوق دریافت می‌کنند) است که خواستار پرداخت معوقاتشان هستند. این معوقات به حدود ۶۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

 

 

 

گفته می شود بسیج دانشجویی در واکنش به انتصابات در هیات امنای دانشگاه تهران، از آن انتقاد کرد. در این مطلب که با هشتگ «هیات امنای دانشگاه تهران» منتشر شده آمده است:جای تعجب است که دانشگاه تهران، به‌عنوان نماد آموزش عالی خود را وابسته به سرمایه بنیاد یا مؤسسه‌ای خاص کرده است. وزیر علوم پاسخ دهد، بالاخره تحول در دانشگاه چگونه رقم خواهد خورد؟». هرچند بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مشخصا به نام زاکانی اشاره نکرده، سابقه تعارضات اخیر این نهاد با زاکانی حاکی از این است که به احتمال زیاد یکی از چهره‌های مورد اشاره باید شهردار تهران باشد.گفتنی است مهم‌ترین سابقه کاری علیرضا زاکانی تا پیش از حضور در مجلس ریاست بسیج دانشجویی بوده است!

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم جیرفت در مجلس یازدهم از کاهش سرعت اینترنت در کشور انتقاد کرد و خطاب به وزیر ارتباطات گفته پایتان را از روی سیم بردارید

 

 

گفته می شود اتاق بازرگانی و سرمایه گذاری افغانستان اعلام کرده صادرات افغانستان به ایران امسال ۵۰ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود میزان بدهی‌های دولت آمریکا تا پایان ماه نوامبر به ۲۸ تریلیون و ۹۹۴  میلیارد و ۶۹۰ میلیون دلار رسیده است. میزان بدهی هر شهروند آمریکایی تا پایان این ماه به طور متوسط ۸۷ هزار و ۵۴ دلار و میزان بدهی هر مالیات دهنده آمریکایی به طور متوسط ۲۲۹ هزار و ۷۰۶ دلار بوده است. کسری بودجه دولت آمریکا تا پایان ماه نوامبر به دو تریلیون و ۸۰۴ میلیارد و ۵۰۱ میلیون دلار رسیده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین اقلام بودجه‌ای آمریکا شامل مراقبت‌های درمانی با یک تریلیون و ۲۵۰ میلیارد و ۸۰ میلیون دلار، تامین اجتماعی با یک تریلیون و ۹۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون دلار، هزینه‌های دفاعی با ۷۱۷ میلیارد و ۹۵۹ میلیون دلار و بهره پرداختی بدهی با  ۴۱۸ میلیارد و ۴۲۸ میلیون دلار است.

 

 

گفته می شود ژاپن اوایل ماه جاری میلادی اجازه داده بود برخی تجار، دانشجویان و دارندگان ویزا بتوانند وارد این کشور شوند اما اکنون به دلیل شیوع سویه امیکرون، دوباره ورود همه اتباع خارجی به این کشور ممنوع می‌شود.

 

 

گفته می شود رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود ضمن انتقاد از دولت فعلی این رژیم بار دیگر بر تلاش خود برای براندازی آن تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*