آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود رییس مجلس شورای اسلامی درباره لایحه رتبه بندی معلمان گفته معلمان و عزیزان ما در آموزش و پرورش بدانند این قانون هر زمانی که تصویب شود، از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ شامل حال آن‌ها در سقف ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌شود و از ابتدای سال ۱۴۰۱ نیز قانون در سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان اجرا می‌شود.

 

 

گفته می شود به دنبال حواشی مربوط به صادرات نخل از ایران به قطر، گمرک ایران ضمن تایید صادرات صورت گرفته اعلام کرد که این محموله‌ها برگشت خورده است. در مدت اخیر اخبار متناقضی در مورد صادرات والبته قاچاق درخت نخل به قطر مطرح و گفته شده بود که با توجه به میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲، این صادرات، صورت گرفته است، هرچند مسئولان مربوطه به صراحت در رابطه این موضوع شفاف سازی نکردند و، اما و اگر‌هایی وجود داشت، آمار گمرک ایران نشان می‌دهد که این صادرات انجام شده است. طبق توضیحاتی که ارونقی -معاون فنی گمرک ایران- اعلام کرده است در هفت ماهه اول سال جاری، صادرات قطعی نخل و نهال خرما، بیش از ۶۵۰ تن بوده که از این میزان، ۶۰۰ تن نخل و مابقی نهال خرما بوده است. به گفته وی در فاصله مهر تا آبان امسال در گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر چهار فقره اظهار نامه صادراتی نخل ثبت شده که در مجموع ۵۸۸ اصله نخل به وزن ۶۰۰ تن به ارزش ۱۳۶.۱ هزار دلار و همگی صادرات به مقصد قطر بوده است. اما اعلام ارونقی از این حکایت دارد که نخل‌های صادراتی از سوی قطر پذیرفته نشده است، وی گفت که با وجود صادرات صورت گرفته تعداد کل نخل‌های صادره یعنی مجموع ۵۸۸ اصله به قطر، به ایران برگشت خورده است.

 

 

گفته می شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نرخ واکسیناسیون کرونا در این استان را ۱۵ درصد پایین‌تر از میانگین کشوری دانست و گفته قم جزو مناطقی است که از استعداد بیشتری برای ورود به موج ششم کرونا برخوردار می‌باشد. وی گفته استقبال از واکسیناسیون در قم خوب نیست و ۳۰ درصد از مردم استان، نخستین دوز واکسن کرونا را دریافت نکردند،

 

 

گفته می شود پس از آنکه شورای نگهبان اعلام کرد دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی را به او اعلام کرده است، لاریجانی در متنی تفصیلی به مباحث مطرح از سوی شورای نگهبان پاسخ داده و آن را برای سران قوا و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی ارسال کرده است.لاریجانی در متنی که حدود سی صفحه است، سعی کرده به همه شبهات و سوالات شورای نگهبان پاسخ دهد. او گفته که هرچند این قبیل اقدامات دیگر سودی برایم ندارد، باعث اصلاح رویکرد شورا می‌شود.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس به عملکرد تولیت حرم امام خمینی (ره) اعتراض کرد و گفته این حرم حتی کارکرد نمازخانه هم ندارد.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی گفت: چند روز پیش از قم به تهران برمی گشتم نماز صبح به حرم امام(ره) رسیدیم صحنه تاسف آور را در آنجا مشاهده کردم حرم کاملا تعطیل بود.

 

 

گفته می شود امام جمعه اصفهان  با بیان اینکه عزیزان ما در جمعه قبل تجمع کردند و همه متوجه کمبود آب شدند، گفته طبیعی است ادامه دادن کار برای منافقان و ضدانقلاب فرصت فراهم می‌کند و نباید ادامه پیدا می‌کرد. مشخص است که اتفاقات امروز کار کشاورز نیست.

 

 

 

گفته می شود عضو هیأت رئیسه مجلس گفته برخی شرکت‌های دولتی و عمومی به دلیل عدم نظارت دقیق دستگاه‌های نظارتی به حیاط خلوتی برای بعضی مدیران به منظور دریافت حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی تبدیل شده است.

 

 

گفته می شود کارشکنی های واشنگتن در صدور روادید برای دیپلمات های روس همچنان ادامه دارد و در همین رابطه، ۲۷ تن از آنها در تاریخ ۱۰ بهمن، ایالات متحده را ترک می کنند.

 

 

گفته می شود شربت گل، “دختر چشم سبز افغان” ستاره معروف روی جلد مجله “نشنال جئوگرافیک” به ایتالیا پناهنده شده و در رم، پایتخت این کشور به سر می‌برد.

 

 

 

گفته می شود وکیل خانواده منصوری گفته پس از اثبات نفی نسب دخترخوانده مرحوم منصوری، برادر و خواهران این قاضی به عنوان اولیای دم، پرونده قتل برادر خود را در دادسرا به جریان می‌اندازند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*