گفته می شود

 

گفته می شود معاون ارزی اسبق بانک مرکزی که به جرم دخالت ۱۵۹میلیون دلاری در بازار ارز فردایی در نیمه دوم ۹۶ به ۸سال حبس محکوم شد گفته می‌گویند ۳۰میلیارد دلار در دولت قبل با مداخله بانک مرکزی در بازار ارز فروختند که در دوره من نبوده، با این افراد چه برخوردی می‌شود؟اگرهمچنان به گذشته برگردم باز هم همین اقدام را انجام می دادم چرا اعتقاد دارم اگردر آن برهه این کار را انجام نمی دادیم قیمت ارز به بالای ۱۰ هزار تومان می رفت.*فضای سال ۹۶ که بعد از انتخاب رئیس جمهور و شعارهای او رخ داده بود فضایی بود که که اقای روحانی تاکید داشتند قیمت ارز تکان نخورد.کدام معاون ارزی این میزان هشدار در مورد بحران ارزی داده بود؟ ظرف ۶ ماه ۳۰ نامه به شخص رئیس جمهور نوشتم که این نامه صرفا هشدار نبود بلکه راهکار هم ارائه داده بود.

 

 

گفته می شود وزیردفاع پیشین رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ایران ۷۴ بار از ما بزرگتر و جمعیت آن ۹ برابر ما است و در اسرائیل همه چیز در مرکز متراکم است اما در ایران فاصله دو کلانشهر تهران و مشهد ۹۰۰ کیلومتر است گفت: وضعیت ما با ایران کاملا متفاوت‌ است!

 

گفته می شود  کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با استناد به آنچه گزارش اطلاعاتی دولت انگلیس خوانده شده مدعی شده که ایران یک ماه با ساخت سلاح هسته‌ای فاصله دارد

 

گفته می شود تصمیم گیری درباره دسترسی عموم به اطلاعات حقوقی مدیران به دولت بستگی دارد و هر زمان که این مجوز را صادر کند، دسترسی به اطلاعات پرداختی مدیران فعال خواهد شد.
گفته می شود جانشین وزیر دفاع گفته شهید فخری زاده به هیچ وجه برجام را قبول نداشت و مدام از آن تبری می‌جست.سردار فرحی جانشین وزیر دفاع گفت: شهید فخری زاده هیچ خط قرمزی برای بیان صحبت هایش نداشت و بارها مقابل رئیس جمهور و وزرا حرفهایش را زده بود و بارها گفته بود که برجام را به هیچ وجه قبول ندارد. برجام برایش یک دغدغه جدی بود.
گفته می شود فرزند شهید فخری‌زاده گفته پدر می‌گفت تا وقتی من زنده هستم خواب به چشمان ترامپ و نتانیاهو نمی‌رود.حامد فخری‌زاده:بعد از شهادت پدرم نتانیاهو گفت به شنبه آرام رسیدیم!
گفته می شود سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تایید صلاحیت یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه این کمیسیون خبر داده است

 

گفته می شود علی خطیر که رییس ستاد انتخاباتی شهاب عزیزی خادم در انتخابات فدراسیون فوتبال بود، تنها چند روز پس از پیروزی عزیزی خادم در انتخابات راهش را از رییس جدید فدراسیون جدا کرد و شب گذشته پس از هشت ماه سکوت، اعلام کرد از این که حامی عزیزی خادم بوده پشیمان است.

 

 

 

گفته می شود  تبرئه قاسم زاده قاضی جنجالی فیلتر تلگرام تکذیب شده است رئیس دادگاه کیفری یک استان تهران ضمن تکذیب تبرئه بیژن قاسم زاده گفته همانطور که قبلا هم اعلام شده دیوان عالی کشور به علت نقص، پرونده را به دادگاه کیفری یک استان تهران اعاده شده داده است. دادگاه نیز جهت رفع نواقص پرونده آن را به دادسرا ارسال کرده است.

گفته می شود  مایک پمپئو در توئیتی مدعی شده بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کردند که ایران دروغ گفته است و به دروغگویی در مورد سلاح‌های هسته‌ای خود ادامه می‌دهد؛ ایران هرگز به طور کامل از توافق هسته‌ای اوباما پیروی نکرده است. چرا بایدن اجازه می‌دهد مذاکره کنندگان ضعیفش به وین بروند تا با ایران به توافق برسند؟
گفته می شود فعال اصلاح‌طلب با اشاره به تغییر و تحولات اخیر در حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرده آقای مرعشی در مقایسه با آقای کرباسچی، به اصلاح‌طلبان نزدیک‌تر است.
گفته می شود نماینده اسبق مجلس به محکومیتش در دادگاه واکنش نشان داد.رسایی در توئیتی نوشته گفتنی است چند روز قبل علی اصغر نیک نهاد وکیل ناطق نوری با اعلام این خبر اظهار کرد: حمید رسایی به “نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی ” در دادگاه بدوی محکوم شد که در دادگاه تجدیدنظر دادسرای ویژه روحانیت نیز عینا تایید شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*