گفته می شود

 

کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نام ایران و کره شمالی همچنان در لیست سیاه این کارگروه باقی مانده است.
تحریم‌های کارگروه ویژه اقدام مالی علیه ایران شامل محدودیت در روابط مالی با شرکت‌های ایرانی، بررسی بیشتر تراکنش‌های مالی مرتبط با ایران، ارسال گزارش در خصوص انجام هرگونه مبادله مالی با ایران به این کارگروه و ممانعت از احداث شبعه جدید بانک‌های ایران در خارج و بالعکس می‌شود.

 

 

 

گفته می شود محمد سرافراز رییس اسبق صداوسیما با ارجاع به درآمد آگهی‌ها در زمان خودش که بیش از هزار میلیارد بوده، گفته است که این آگهی‌ها از زمان او در سال ۹۴ تا الان می‌بایست چند برابر و درآمد سازمان از آن‌ها معادل ۱۰ هزار میلیارد شده باشد. این در حالیست که صداوسیما در همین چند سال اخیر بیشترین معضل تولید آثار نمایشی و بهره گیری از هنرمندان را با نبود بودجه مرتبط می‌دانست. بودجه‌ای که به زعم آنها لازم بوده است بخشی از آن از طرف دولت تامین شود و گاهی به دلیل برخی سیاست‌های چالشی با دولت، با تاخیر هم همراه بود.میزان واقعی درآمدهای صداوسیما از آگهی‌های بازرگانی، رپورتاژها و اسپانسرینگ برنامه‌ها هیچ گاه به صورت شفاف اعلام نشده است و این یکی از موارد حاشیه دار و چالش برانگیز سازمان در همه این سال‌ها بوده است.

 

 

 

گفته می شود فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفته خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

 

 

 

گفته می شود علیرضا سلیمی نماینده محلات در صفحه توییتر خود نوشته «مراقب سرمایه های خود باشید !!‏ سقوط سنگین ارزش لیر ⁧‫ترکیه‬⁩ در برابر دلار به دلیل بدهی خارجی بیش از ۵۰۰ میلیارد دلاری. خریداران خانه در ترکیه اگر همین امروز فروشنده باشند باید ۳۵ درصد مالیات بر عایدی سرمایه بدهند.
‏این غیر از ۴ نوع مالیات دیگر است ….‏احتیاط شرط عقل است .»

 

 

گفته می شود خواننده پاپ اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی استقلال شد استقلال بالاخره صاحب اسپانسر شد و طبق ادعای مطرح شده مبلغ خوبی هم از اسپانسر جدید خود دریافت خواهد کرد. بررسی شرکت ایده پروران تبلیغ نشان می‌دهد علی لهراسبی خواننده پاپ مشهور رییس هیئت‌مدیره این شرکت است.

 

 

 

 

 

گفته می شود علی جنتی وزیر اسبق ارشاد در واکنش به ترکیب هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی توییت زده که واقعا جای وزیران جهاد کشاورزی، راه وشهرسازی، نیرو و صمت خالی است تا سینمای ایران به اوج شکوفایی برسد. اصولاسینمانیازی به تخصص ندارد.

 

 

 

گفته می شود رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفته که هیچ مدرک و اطلاعاتی درباره پنهانکاری ایران در غنی سازی اورانیوم وجود ندارد.

 

 

گفته می شود رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه شامگاه پنجشنبه سفیر آمریکا و ۹ کشور غربی دیگر را تهدید به اخراج از آنکارا کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه روز سه‌شنبه سفیران کشورهای ایالات متحده، فرانسه، آلمان، دانمارک، نروژ، هلند، سوئد، فنلاند، کانادا و نیوزلند را به دلیل اعتراض به بازداشت «عثمان کاوالا» احضار کرد.

 

 

 

گفته می شود عباس گلرو رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس گفته غربی‌ها نباید هیچ شرط و شروطی برای ما بگذارند و دولت، مجلس و مردم این موضوع را نمی‌پذیرند. شرط و شروط زمانی منطقی است که متقابل باشد اما در شرایطی که غربی‌ها بدعهدی کردند، غیرمنطقی و غیر قابل قبول است.این بار ما باید متن مذاکرات را بنویسیم، متن اروپایی‌ها مورد قبول ما نیست و متن مذاکرات را باید این بار مسئولان و کارشناسان ما به دقت بنویسند، تحویل غربی‌ها دهند و اگر آنان با متن ما موافقت کردند، آن وقت مذاکرات می‌تواند ادامه یابد.

 

 

 

 

گفته می شود معصومه ابتکار در توئیتی در واکنش به اتهامات سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نوشته آمادگی دارم به این اتهام که برخی راذوق زده کرده، در هر مرجعی پاسخ دهم.خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل۹۰ مدعی شد: آقای زنگنه و خانم ابتکار در نقض تعهد شرعی و قانونی نه تنها باعث تشویش اذهان عمومی، اشتباه محاسباتی و خسارت میلیاردی شدند بلکه حقوق عامه را نیز ضایع کردند.

 

 

 

گفته می شود  محمدرضا پور ابراهیمی درباره پلمپ ساختمان بورس تهران، گفته با وجود حق قانونی شهرداری تهران و رأی دیوان عدالت اداری، نحوه برخورد در پلمپ بورس تهران قابل قبول نیست زیرا پرونده تعهدات شرکت بورس تهران از طریق مکاتبه با وزارت امور اقتصادی و دارایی و شورای عالی بورس در چارچوبی منطقی قابل حل و فصل بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*