گفته می شود /

 

گفته می شود اجاره خودرو با پلاک بومی در برخی شهرهای مازندران طی روزهای اخیر به یکی از راه‌های دور زدن محدودیت‌های کرونایی و فرار از جریمه روزانه خودروهای مسافران تبدیل شده است.

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفته از آقای رئیسی انتظار نداریم که یک کابینه فراجناحی تشکیل دهد اما انتظار داریم که از چهره‌های افراطی و تندرو و بی‌تجربه‌ای که یک بار حضور آنها را در دولت آقای احمدی‌نژاد تجربه کردیم، استفاده نکند.

 

 

گفته می شود دستیار وزیر امور خارجه در واکنش به انتشار کلیپی درباره افغانستان، با بیان اینکه اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید، نوشته این سرود را که به مناسبت دیگری سروده شده، به ایران نسبت می‌دهند.سید رسول موسوی، دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل غرب آسیا روز پنجشنبه در توییتی نوشت: سرودی را که شاعرش راشد مبارز (افغان) و خواننده‌اش عبدالله اکبری (افغان) هستند و به مناسبت دیگری سروده و خوانده‌اند به ایران نسبت می‌دهند.به گزارش ایرنا، روز گذشته خبرنگار افغان شبکه فارسی زبان وابسته به رژیم سعودی در حساب کاربری خود در توییتر، کلیپی را با شعری از شاعر و ترانه‌سرا اهل افغانستان و ساخته‌شده در بنیاد شهید اکبری در افغانستان منتشر کرد و مدعی شد که این کلیپ برای تبلیغ طالبان از سوی ایران تهیه شده است.

 

گفته می شود رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفته پرونده‌ای از ترک فعل مسئولان دولتی تشکیل خواهیم داد و آنان باید مسئولیت ناکارآمدی‌شان را بپذیرند.

 

 

گفته می شود ترکیه برای مقابله با ورود «مهاجران غیر قانونی، قاچاق کالا و مبارزه با تروریسم» در حال نصب یک دیوار بزرگ بتنی ۶۳ کیلومتری در مرز خود با ایران است.

 

 

گفته می شود یک چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرده دولت در اداره کشور اختیار مطلق ندارد، بلکه برخی سازمان‌ها و نهادها نیز وجود دارند که در این میان دیده نمی‌شوند و عملکرد و اعمال آنها که سبب ایجاد برخی مشکلات می‌شود از دیدگان عمومی پنهان است.

 

 

 

گفته می شود هزینه حفاظت از مدیران برجسته فناوری با وجود قرنطینه کرونا که سفرها را متوقف کرده، همچنان سر به فلک می کشد و مدیرعامل فیس بوک رکوددار هزینه‌هایی است که سال میلادی گذشته برای امنیت شخصی مدیران فناوری انجام گرفت.

بررسی هزینه‌های امنیتی غولهای فناوری سیلیکون ولی نشان می‌دهد که این شرکت‌ها سال میلادی گذشته جمعا ۴۶ میلیون دلار برای حفاظت شخصی مدیران ارشدشان هزینه کردند.
گفته می شود سهیل شاهین، سخن‌گو و عضو هیات گفت‌وگوکننده‌ طالبان در قطر، گفته تا زمانی ‏که اشرف غنی، رئیس جمهور مستقر افغانستان کنار نرود و حکومت جدیدی از طریق مذاکره سر کار نیاید، صلح در افغانستان ‏برقرار نخواهد شد‎.‎

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*