گفته می شود

 

گفته می شود حسین دهقان و رستم قاسمی از کاندیداهای احتمالی در انتخابات ۱۴۰۰ در دیدار با مولوی عبدالحمید، وعده رفع تبعیض دادند.

 

 

گفته می شود محسن رفیق دوست، درباره کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات ۱۴۰۰ گفته او را نمی شناسم. اصلا از کجا پیدا شد. وی ادامه داد: یکی از شرایط ریاست جمهوری این است که رجل سیاسی و مذهبی باشد و او نیست. با تصویب قانون انتخابات اوت می‌شود. من با اکثر مسئولان سپاه که صحبت کردم از او حمایت نمی‌کردند. رفیق دوست گفت: من الان در سپاه نیستم و اخبار را دنبال می‌کنم. تا اینجا مساله عزل او بیشتر تایید شده است. هم آقای جوانی معاون سیاسی گفت و نماینده، ولی فقیه هم تایید کرده است. نپرسیدم که موضوع تخلف چه بوده، چون می‌دانستم که رجل سیاسی و مذهبی نیست و جایگاهی پیدا نمی‌کند.

 

 

گفته می شود مشاور آیت الله هاشمی خطاب به احمدی نژاد گفته آقای احمدی نژاد! تو خودت همان کسی هستی که تیم تشریفات وزارت خارجه و ریاست جمهوری را توبیخ کرد، چون «نیازف» رئیس‌جمهور ترکمنستان، به اصرار خودش با آقای هاشمی ملاقات کرده بود. آقای احمدی‌نژاد دیکتاتور کوتوله‌ای است که فکر می‌کرد می‌تواند آقای هاشمی را در حصر نگه دارد.

 

گفته می شود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفته در یکی از استان‌های جنوبی سه مورد ویروس آفریقای جنوبی دیده شده که در حال دنبال کردن آن با شیوه‌های مجدد آزمایش هستیم تا قطعی شود. قبلا گفتم که ویروس‌ها پاسپورت نمی‌خواهند. اگفته می شود واکسن‌ها روی این ویروس اثر ندارند!

گفته می شود نامه بیش از ۱۰۰ نماینده به رییس مجلس شورای اسلامی با ادعای دستکاری در ارقام جداول بودجه ۱۴۰۰ و برخی از تبصره های آن با واکنش های متفاوتی مواجه شده است؛ قالیباف وعده برگزاری جلسه ای را داد و هیات رییسه تلفیق هم کار خود را قانونی اعلام کرده است.

گفته می شود رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به انتشار فایل صوتی ظریف، از دعوت وی به کمیسیون خبر داده و گفته کمیسیون نسبت به بررسی محتوای فایل صوتی و اینکه چرا این فایل منتشر شده، ورود می کند.

گفته می شود فدراسیون فوتبال ایران هنوز مرزهای ممنوعه دارد و گویا کسی نباید از ضعف در آن ها با وجود سالها ثبات مدیریت انتقاد کند. فوتبال ساحلی با ریاست پریا شهریاری یکی از آن حوزه هاست که جواب انتقاد سرمربی سابق تیم ملی را با موجی از مصاحبه ملی پوشان فعلی می دهند! شعار عزیزی خادم تغییر نیروی انسانی در فدراسیون فوتبال بود اما فعلا نایب رییس بانوان پیشنهادی رقیب وی در انتخابات هم ابقا شده!

گفته می شود معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با اشاره به انتشار فایل صوتی سخنان ظریف گفته آقای ظریف این سخنان را بارها و بارها در جلسات خصوصی که بسیاری از مسئولان حضور داشته بیان کرده است و موانع کارآمدی دیپلماسی را به قصد اصلاح و هماهنگی بیشتر برشمرده است.

گفته می شود  مقام‌های نیروی دریای آمریکا مدعی شده اند که تعدادی از قایق‌های تندرو و یک کشتی سپاه پاسداران، ۱۳ فروردین ماه سالجاری، به کشتی‌های گارد ساحلی ایالات متحده در خلیج فارس نزدیک شده اند.

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره فایل صوتی ظریف گفته اظهار نظر درباره هر گونه فشار سیاسی که ممکن است روی وزیر امور خارجه ظریف وجود داشته باشد، به ما ارتباطی ندارد. تنها بر یک چیز تمرکز داریم و آن دست یابی به یک توافق و اطمینان یافتن از آن است، توافقی که به گونه‌ای قابل راستی آزمایی و دائمی باعث جلوگیری از دست یابی ایران به یک سلاح هسته‌ای شود.

 

 

گفته می شود جمهوریخواهان کنگره آمریکا کری را متهم کرده اند که بنا به گفته ظریف اطلاعات نظامی مهم ترین متحد آمریکا (اسراییل) را در اختیار ایران قرار داده است.

 

 

گفته می شود در راستای بررسی عملکرد مالی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان و یکی از بیمارستان‌ها توسط سازمان بازرسی، ملاحظه شد مسئول امور مالی بیمارستان، از ابتدای سال ۱۳۹۸ با مشارکت پیمانکاران دارویی، طبخ و توزیع و خدمات و تنظیف اقدام به ثبت ۱۱۰ میلیارد ریال سند صوری در سیستم حسابداری بیمارستان کرده است.

 

 

 

گفته می شود با ۴۹۶ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در کشورمان، ایران با یک رتبه افزایش در جایگاه سوم تلفات این بیماری ایستاد.

 

 

گفته می شود صدر اعظم آلمان در جمع سران ایالتی به احتمال خرید واکسن روسی کرونا برای واکسیناسیون مردم آلمان اشاره کرده است.

 

 

گفته می شود کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان گفته اکنون وضعیت به گونه‌ای شده که افرادی که پول دارند و یا دارای آشنا هستند کارشان در مراکز درمانی بهتر راه می‌افتد و پزشک نیز در این زمینه پاسخگو نیست.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*