آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود شبکه المیادین اعلام کرده آمریکا هفت میلیارد دلار از دارایی های توقیف شده ایران را آزاد می کند و علاوه بر این آمریکا چهار ایرانی بازداشت شده در آمریکا را آزاد خواهد کرد. ایران هم در مقابل چهار تبعه آمریکایی متهم به جاسوسی برای این کشور را آزاد خواهد کرد.

 

گفته می شود در ادامه بروز نشانه های مثبت در روابط ایران و عربستان، نیویورک تایمز به نقل از دو مقام عراقی و دو مقام ایرانی نوشت دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در ماه جاری میلادی در بغداد و احتمالا در سطح سفیران دو کشور برگزار می‌شود. این روزنامه  همچنین به نقل از یک مشاور دولت ایران که نامش فاش نشده گزارش داد در مذاکرات اخیر میان ایران و عربستان سعودی در روز نهم آوریل در بغداد، خالد الحمیدان، رییس سازمان اطلاعاتی سعودی و سعید ایروانی، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، حضور داشتند.

 

 

گفته می شود معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفته با مصوبه جدید دولت استخراج کنندگان رمزارز می‌توانند رمزارزهای تولید شده خود را به صرافی‌های مجاز عرضه کنند.

 

 

گفته می شود با افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر دوباره موضوع خرید و فروش امتیاز مسکن ملی در فضای مجازی رونق گرفته است.

 

گفته می شود در جریان اصلاحات اکنون «مصطفی تاج‌زاده» معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات و از اصلاح‌طلبان رادیکال، «فائزه هاشمی» دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند و دبیر جبهه اصلاح‌طلبان ایران نیز از کاندیداتوری احتمالی «غلامحسین کرباسچی» شهردار پیشین تهران و دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی خبر داده است.

 

 

گفته می شود یک فرمانده نیروی فضایی آمریکا گفته روسیه و چین مجهز به سلاح‌هایی هستند که قادراست ماهواره‌های آمریکا را مختل کرده و حسگر‌های نوری ماهواره‌ها را کور کند.

 

 

گفته می شود در حالی که روز شنبه، ریزش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس را شاهد بودیم، یکشنبه نیز سقوط شاخص ادامه یافته است، به گونه ای که نماگر کل بورس با کاهش بیش از یازده هزار واحدی مواجه شده است.

 

 

 

گفته می شود برخی رسانه‌ها خبری را مبنی بر واگذاری سیستم حفاظتی سایت‌های هسته‌ای به ستاد کل نیروهای مسلح از سوی شورای عالی امنیت ملی منتشر کردند.در این خبر آمده است که «با نظر ستاد کل نیروهای مسلح از این پس سپاه پاسداران درباره اقدامات حفاظتی سایت‌های هسته‌ای تصمیم گیری می‌کند، در حالی که پیش از این حفاظت سایت‌ها بر عهده سپاه نبوده است».

 

 

گفته می شود در میان کالا‌های خوراکی بررسی شده در گزارش مرکز آمار در فروردین‌ماه سال‌جاری، گوجه فرنگی با رشد قیمتی ۲/ ۱۸ رکورددار افزایش قیمت است. از آن سو بخش قابل توجهی از سبزیجات و میوه‌ها شاهد کاهش قیمت بودند. خوراکی قابل توجهی که در فروردین‌ماه کاهش قیمت را تجربه کرد، تخم‌مرغ بود. در اولین ماه بهار این خوراکی با کاهش ۱/ ۶ درصدی قیمت روبه‌رو شد.

 

 

 

گفته می شود یوسی کوهن، رئیس موساد با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا دیدار و درباره ایران گفت و گو کرده است. تارنمای آکسیوس نوشته که این دیدار روز جمعه انجام شد. کاخ سفید این دیدار را محرمانه نگه داشت و درباره آن بیانیه‌ای صادر نکرده است.

 

 

گفته می شود منابع خبری روز شنبه گزارش دادند، نیروهای آمریکایی، ده کامیون حامل غلات سوریه را از خاک این کشور به عراق منتقل کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نظامیان اشغالگر آمریکا با کمک شبه نظامیان کُرد (قسد) در شرق سوریه به سرقت منابع و ذخایر این منطقه اعم از نفت، گاز و گندم ادامه می‌دهند.

 

 

گفته می شود وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، اقتصاددان و استاد دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*