گفته می شود

گفته می شود مطهری گفته اگر من رجل سیاسی نیستم پس چه کسی خواهد بود نماینده عضو لیست امید در مجلس دهم در مصاحبه ای گفته امثال ما که فرزند یکی از رهبران انقلاب یا شخصیت‌های بزرگ هستیم، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم. یعنی احساس می‌کنیم در شرایط موجود، انقلاب و آینده کشور در خطر است و نمی‌توانیم ساکت بنشینیم، تصمیم می‌گیریم وارد میدان شویم. حالا ممکن است ردصلاحیت کنند یا رأی نیاوریم اما نمی‌توانیم انقلاب را رها کنیم تا برخی افراد تندرو زمام انقلاب را به دست بگیرند و ما را به حاشیه برانند. بنابراین ما نسبت‌به افراد عادی احساس مسئولیت بیشتری داریم…مصداق رجل سیاسی که قاعدتا باید باشم. اگر من نباشم، نمی‌دانم چه کسی رجل سیاسی است!

 

 

گفته می شود دولت بایدن قصد دارد که چندین مقام ارشد خود را برای کاهش نگرانی متحدانش درخصوص مذاکرات هسته‌ای با ایران به خاورمیانه بفرستد.چندین منبع مطلع از برنامه‌های جو بایدن اعلام کردند که این تیم اعزامی متشکل از مقاماتی از وزارت خارجه، شورای امنیت ملی و وزارت دفاع آمریکا به ریاست برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده سیاست خاورمیانه در شورای امنیت ملی و درک چولت، مشاور وزیر خارجه آمریکا خواهد بود.وزارت خارجه آمریکا از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده است.

 

 

 

گفته می شود رستم قاسمی، وزیر نفت دولت احمدی نژاد که مدت هاست همه وقت و امکاناتش را در جهت معرفی عملکردش در حوزه نفت و اصلح بودن در اداره امور کشور به کار گرفته بود، سه شنبه رسماً از سالن سرچشمه اعلام نامزدی کرد. اما عنوانی که روز گذشته توسط خبرنگاران در شبکه اجتماعی توییتر فاش شد از آن دست مطالبی است که جزو اتفاقات جالب در کشور ما شمرده می‌شود. وی روزی که در مقابل ده‌ها میکروفن رسانه‌های مختلف بیانیه انتخاباتی اش را خواند و گفت: “امروز حل مشکلات کشور با مماشات و کلمات نخ نما شده‌ای مانند اصلاح امور و امثالهم حل نخواهد شد. “نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ روز سه شنبه در حالی مقابل میکروفن‌های رنگارنگ خبرگزاری‌ها قرار گرفته بود که ظاهراً خبرنگاران این رسانه‌ها در نشست خبری حضور نداشتند و تیم رسانه‌ای آقای قاسمی لوگوی این خبرگزاری‌ها را بدون اطلاع صاحبان رسانه جعل کرده بودند.

 

 

 

گفته می شود ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با مصاحبه اخیر خبرنگار ریاست جمهوری با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پرونده انتشار صوت اظهارات ظریف از سوی دستگاه قضایی ممنوع الخروج شدند. در عین حال برخی رسانه ها اعلام کردند که تعداد افراد ممنوع الخروج ۲۰ نفر می باشد.گفتنی اسامی این افراد هنوز اعلام نشده اما گمانه زنی رسانه ها حاکی از آن است که افرادی همچون سعید لیلاز، قوچانی و معزی جزو افرادی هستند که در این لیست قرار دارند.

 

 

 

گفته می شود احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس در توییتر نوشته ‏برکناری آقای ‎آشنا افتضاح به وجود آمده را بهبود نمی بخشد تحقیق وتفحص از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و نوار صوتی دکتر ‎ظریف به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسیده. تا حصول نتیجه نهایی ومشخص شدن خائنین به ملت وکشور پیگیری می نماییم.

 

 

گفته می شود ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مورد اظهارات فایل صوتی محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران درباره روسیه گفته که مسکو فقط به مواضع رسمی تهران توجه می کند.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای مدعی شده وزیر امور خارجه دولت اسبق آمریکا به ایران می‌گفت با دولت وی توافق نکنند تا شاید دموکرات‌ها پیروز شوند و به توافقی شیرین برسند.

 

 

 

 

گفته می شود معاون اول رئیس‌جمهوری در توییتی نوشته باید از تلاش‌های ‎ظریف و وزارت خارجه برای رفع عزتمندانه تحریم‌ها پشتیبانی همه‌جانبه ملی کرد.اسحاق جهانگیری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏امروز فصل به ثمر نشستن خون پاک شهدای میدان به خصوص قهرمان ملی و افتخار همیشه تاریخ ایران سردار شهید ‎سلیمانی عزیز در صحنه دیپلماسی است. باید از تلاش‌های ‎ظریف و وزارت خارجه برای رفع عزتمندانه تحریم‌ها پشتیبانی همه‌جانبه ملی نمود. همدل و متحد باشیم برای منافع و ‎اقتدار ایران و بهبود زندگی مردم.»

 

 

 

گفته می شود محمد جواد ظریف نوشته همزمان با آنکه معاون وزیر امورخارجه، عباس عراقچی با شایستگی رهبری گفت‌وگوها برای احیای برجام را برعهده دارد، من بازدیدم از کشورهای حاشیه خلیج فارس را با دیدار از کویت و ملاقات با نخست وزیر شیخ صباح الخالد و وزیر خارجه دکتر شیخ احمد ناصر پایان می‌دهم. وی در این توئیت آورده است: تمرکز بر طرح صلح هرمز (امید) برای منطقه‌مان بود. ظریف تاکید کرد: نشانه‌های مثبت در هر دو مسیر (وین و منطقه) به چشم می‌خورد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*