پیامک/

۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با تشکر از شهرداری بیرجند، ضلع شمالی پارک جنگلی که نبش بلوار عبادی قرار دارد و به نوعی ورودی پارک جنگلی می باشد،زمین خاکی است و نمای زشتی به پارک داده است و  نیازمند بهسازی و الحاق به پارک میباشد و چون در معرض دید و تردد شهروندان قرار دارد، چنانچه این زمین زیباسازی نگردد انگار که در پارک جنگلی هم کاری صورت نگرفته.از شهرداری محترم خواهشمندیم نسبت به تملک و بهسازی این زمین هم اقدام فرمایند.
اسلام .بازم کارگر های اتفاقات بیرجند،چراکسی پیگیری نمیکنه مشکل مارا،الان ُ۳ماه شده حقوق نگرفتیم حتی هنوز عیدی وپاداش.بااین اوضاع تورم،مسولین ماکه پیگیری نمیکنند‌‌‌.استاندار محترم،فرماندار محترم پیگیری کنید،.خواهشن! ممنون میشیم !!!
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۲:۲۸:۳۲
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
مسولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای تامین آشیانه بالگرد و تهیه بالگرد اورژانس بیرجند چه اقداماتی انجام داده اند که مجبور نشوند چندین سال از نیروی انتظامی بالگرد اجاره کنند؟
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۲:۲۶:۱۸
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
جناب آقای استاندار خبری خوشحال کننده که چند روز قبل از تشریف فرمایی شما به خراسان جنوبی در روزنامه ها منتشر شد مبنی بر احیاء و بزرگتر شدن کمربند سبز اطراف بیرجند است که علاوه بر زیبایی هم بر ابخیزداری تاثیر دارد و هم جلوی طوفان و آلودگی هوا را می گیرد.امیدواریم با تذکر و درخواست گزارش کار. این مهم فراموش نشود.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام به استاندار محترم. اورژانس هوایی بیرجند از یک بالگرد اجاره ای متعلق به نیروی انتظامی استفاده می کند که ماهانه  هزینه های سنگین به دانشگاه علوم پزشکی تحمیل می کند. در صورت صلاحدید پیگیر بالگرد اختصاصی و آشیانه برای بیرجند باشید
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*