آخرین خبر :

نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله عبادی در بیرجند اقامه می‌شود

توکلی راد گفت: نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در فضای باز مصلای المهدی (عج) بیرجند اقامه می‌شود.

حجت الاسلام «محمدرضا توکلی‌راد» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز مصلی المهدی (عج) بیرجند برگزار خواهد شد.

 

رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه شروع مراسم عید فطر ساعت ۶:۳۰ صبح و شروع نماز راس ساعت ۷ روز عید (پنج شنبه) خواهد بود، افزود: پس از قرائت قرآن، درباره احکام و مسائل مرتبط با عید فطر سخنرانی می شود.

 

وی بیان کرد: نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله سید علیرضا عبادی،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اقامه و طبق روال پس از آن خطبه‌های نماز عید فطر ایراد می‌شود.

 

حجت الاسلام توکلی‌راد با اشاره به همکاری سازمان اتوبوسرانی برای رفت و آمد نمازگزاران در روز عید سعید فطر ادامه داد: اما با توجه به شیوع کرونا ترجیح بر این است که شهروندان با خودروهای شخصی در مکان اقامه نماز حضور یابند.

 

رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند یادآور شد: سه در ورودی ویژه خواهران و سه در ویژه برادران برای ورود نمازگزاران به مصلای المهدی (عج) در نظر گرفته شده است.

 

وی در پایان از تمامی نمازگزاران درخواست کرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نماز عید سعید فطر شرکت کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*