آخرین خبر :

پیامک/

با سلام. آیا شهرداری بیرجند برای اتصال میدان سفیر امید (خبرنگار) به بلوار خلیج فارس که باعث تکمیل حلقه بلوار پیامبر اعظم و کاهش ترافیک چهارراه غفاری می شود هم برنامه ای دارد؟
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۰۹:۳۷:۲۲ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
واقعا مسخره می ماند ستاد ملی مبارزه با کرونا برای کارمندان دولت دورکاری گذاشته ولی رسیدگی نمی کنند که بیشتر کارمندان به طمع اضافه کاری دورکاری خود را در اداره به سر می برند.
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۰۷:۳۶:۵۹ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام
بوی بد فاضلاب از سمت ورودی خوسف خیلی آزار دهنده است کی قرار است این مشکل مرتفع شود 
خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام تعطیلی برخی واحدهای صنفی در ایام اوج گیری کرونا بسیاری از کسبه را دچار مشکل کرده است با این شیوه مشکل حل نمی شود و فقط فشار اقتصادی بر کسبه بیشتر می شود اگر قرار است تعطیلی صورت بگیرد باید تمام کشور تعطیل شود
با سلام،در همین روزنامه مطلبی بلند بالا به چاپ رسید که دانشگاه آزاد بیرجند توانسته ماده بارور سازی ابرها رو تولید کنه و قرار هست با همکاری فلان نهاد نظامی در کشور این کار رو انجام بده،اگر تولید کردید که بسم الله،سال ازین خشک تر!اگر تولید نشده،بخاطر این کذب از افکار عمومی عذرخواهی بفرمایید!
با سلام از خانه های طرح ملی مسکن که مبلغ ۴۰ میلیون واریز کردیم هیچ خبری نیست. کی میخواهند زمین ها را تحویل دهند؟
سلام چرا مسکن شهرسازی زمین های مسکن ملی سایت اداری آماده سازی نمیکند  یکسال گذشت!!!!
با سلام سرنوشت درختان خشک شده پادگان ۰۴ بیرجند به کجا رسید حالا که گرد و غبار شهر را فرا گرفته بیشتر ارزش درختان خشک شده مشخص می شود و در آینده نیز بیشتر از این جای خالی فضای سبز پادگان مشخص خواهد شد. ضمنا نقش محیط زیست و ادارات مسوول در این زمینه چیست و چرا با متخلفین برخورد نمی کنند 
خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*