گفته می شود

 

گفته می شود بعد از گذشت پنج سال از قطع روابط دیپلماتیک ریاض و تهران، رسانه غربی فایننشال تایمز مدعی شد که مقامات ایران و عربستان در عراق مذاکرات مستقیم داشته اند. رویترز هم با تایید این مذاکرات مدعی شد که این دیدار مقامات دو کشور درباره جنگ یمن و برخی دیگر از مسائل منطقه ای انجام شده است. یک مقام عراقی نیز از انجام این مذاکرات در منطقه سبز بغداد خبر داد. این در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به این اخبار بدون تایید یا تکذیب این اتفاق تاکید کرد که ایران همواره از گفت‌وگو با پادشاهی سعودی استقبال می کند و آن را به نفع مردم دو کشور و صلح و ثبات منطقه‌ای دانسته و همین فکر ادامه خواهد داشت.

 

گفته می شود امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رییس مجلس که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است گفته رقیبش رضاخان است!
گفته می شود دبیرکل حزب اعتمادملی در توئیتی اعلام کرده که احتمال کاندیدا شدن مصطفی تاج زاده در انتخابات ریاست جمهوری جدی تر شده است.

مصطفی تاجزاده، درباره اخبار منتشر شده پیرامون حضورش در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، اظهار داشت: در این زمینه در حال مشورت و رایزنی با دوستان هستم و بعد از تصمیم‌گیری نهایی به یاری حق آن را اعلام خواهم کرد. وی درباره زمان اعلام آن نیز تصریح کرد: به زودی انشاالله.

 

 

گفته می شود سردار احمد خورشیدی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد گفته «حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی روند عفوشان در دوره ریاست ابراهیم رییسی در قوه قضاییه طی شده و دیگر به زندان برنمی‌گردند. این را هم بگویم ارتباط آقای مشایی با آقای رییسی یک ارتباطی فراتر از دوستی عادی است.»

 

 

گفته می شود آمار منتشر شده جدید در اروپا از مفقود شدن هزاران کودک پناهجوی آفریقایی در قاره اروپا و سرنوشت نامشخص آن‌ها حکایت دارد.
آمار رسمی منتشر شده در اروپا نشان می‌دهد ۱۸۲۹۲ کودک متقاضی پناهندگی در این قاره خلال سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ مفقود شده‌اند.
به نوشته روزنامه «دیلی صباح» آمار منتشر شده رسمی در آلمان نشان می‌دهد که بیشتر کودکان گم شده مراکشی، الجزایری، اریتره‌ای و گینه‌ای هستند.
این گزارش حاکیست، ۵۷۷۵ کودک مهاجر در ایتالیا، ۲۶۴۲ کودک در بلژیک، ۲۱۱۸ کودک در اسپانیا و ۹۴۴ کودک در سوئیس گم شده‌اند.
گفته می شود رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفته پیامک ارسالی به برخی شهروندان برای ثبت درخواست واکسن، ساختگی است و صحت ندارد.
گفته می شود یک فعال بازار ارز اظهار داشته آمار‌های دقیقی از میزان دلار یا ارز خانگی وجود ندارد، اما طبق گمانه‌زنی‌ها میزان دلار‌های خانگی حداقل به ۴۰ میلیارد دلار می‌رسد که اگر این حجم از دلار وارد چرخه اقتصاد شود می‌تواند تولید را احیا کند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*