آخرین خبر :

گفته می شود /

 

گفته می شود هنوز شمار واکسن‌های تزریق شده در ایران به نیم میلیون دوز نرسیده، نگرانی‌ها پیرامون آن به شدت رو به افزایش است تا جایی که از جنوب غربی کشور، از آبادان خبر می‌رسد که برخی مدیران از سهمیه واکسن اختصاص یافته به پاکبانان برداشته و به خود تزریق کرده اند و هنوز غائله برپا شده با انتشار این خبر فرجام نیافته، شاهد تکرار ماجرا، این بار در شمال کشور هستیم.

 

 

گفته می شود سید حسن خمینی گفته  واقعیت این است که جریان افراطی در کشور ما بعضا تصمیم های بسیار خطرناک ایدئولوژیک می گیرد. البته من معتقد نیستم همه این افراد ایدئولوژیک هستند، بلکه خیلی از آنها کاسب هستند ولی به هر حال تصمیماتی با پایه های ایدئولوژیکی می گیرند که غلط و خطرناک است. باید عقیده و مشرب سیاسی خودمان و خطری که پیش روست، بگوییم. به نظر من واقعا حکومت یکدست افراطی برای کشور خطرناک است. همه نسبت به مملکت، آینده، فرزندانمان و گذشته تاریخی مان مسئولیت داریم. تلقی من هم این بود که شاید بتوانیم کاری کنیم که این امر در مورد شخص بنده دیگر امکانش فراهم نیست، اما نه به این معنا که به عنوان یک کنشگر، فعال، توصیه کننده و همدل حضور نداشته باشم، بلکه در عرصه حضور خواهم داشت.

 

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی، فعال سیاسی در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت که گفته بود اجازه شکاف بین «دین و سلامت» را نخواهیم داد در توئیتی نوشه این نحوه تفکر شماست که شکاف ایجاد می‌کند. عباس عبدی در این باره نوشت: میان دین واقعی و سلامت نه تنها شکافی نیست، بلکه هماهنگی کامل است. بر اساس دین، زیان رساندن به بدن و یا خود را در مهلکه قرار دادن حرام است. وی افزود: تشخیص این نیز با کارشناس است. به رفتارهای مراجع نگاه کنید، متوجه می‌شوید که چقدر رعایت می‌کنند. این نحوه تفکر شماست که شکاف ایجاد می‌کند.

 

 

گفته می شود وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده که عامل اقدام خرابکارانه در سایت هسته ای نطنز شناسایی شده است. هویت این فرد «رضا کریمی» اعلام شده است. بر اساس این گزارش، وی قبل از حادثه نطنز به خارج از کشور متواری شده است.

 

 

 

گفته می شود هیأت تحریریه نشریه آمریکایی نیویورک پست در یک مقاله انتقادی علیه دولت بایدن درباره مذاکرات برجام که در وین در جریان است، نوشته تیم مذاکراتی بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و خود هیچ امتیازی به دست نیاورد.

 

 

 

 

گفته می شود سازمان صدا و سیما سهم ۱۵ میلیارد تومانی تعیین شده بر اساس قانون بودجه سال ۹۹، از محل درآمد حاصل از تبلیغات ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به وزارت ورزش پرداخت نکرد.

 

 

 

گفته می شود نماینده سابق پارلمان بحرین گفته بیش از سه هزار و ۵۰۰ مخالف نظام آل خلیفه در زندان های این رژیم زیر سخت ترین شکنجه ها قراردارند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*