پیامک /

۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت رئییس محترم نظارت وبازرسی انتخابات استان خراسان جنوبی به دلیل بی تدبیری یکی ازمسئولین انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی در شهرستان درمیان ساکنین شهرک نوغاب درمیان ازتوابع بخش مرکزی شهرستان که قریب به ۲۵۰۰نفرساکن هستنددراین شهرک نتوانستندرای بدهند ومحروم بودند ازرای دادندچون که صندوق اخذرای این شهرک نداشت در حال حاضر خواستارصندوق ثابت اخذرای درشهرک نوغاب درمیان هستیم درانتخابات گذشته ریاست جمهوری سه صندوق ثابت اخذرای داشته است 
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۰۷:۴۶:۵۳ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام در جواب آقای دکتر آقا ابراهیمی استاد  دانشگاه بیر جند که فرموده بودند نباید شهر ۱۵ میلیونی را با شهر ۲۰۰ هزار نفری بر ای اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزشی مقایسه کرد باید بگویم اتفاقا برعکس. دقیقا و قطعا اهدافی بر ای اجرای این طرح مد نظر  مسولان وزارت علوم هست. بنابر این اجرای این طرح در تهران که ۳۲ دانشگاه دارد که تنها ۵ دانشگاه صنعتی می باشد می تواند به همان نسبت افزایش جمعیت اهداف مسولان را نیز به همان مقدار  بیشتر مهیا نماید بنابراین بهتره این طرح از همان تهران شروع شود تا نقاط ضعف  و قوت آن مشخص شود آنگاه در صورت مثبت بودن اجرای طرح آن را در محرومترین مناطق اجرایی نمایند. چرا در مناطق محروم همین حداقل نیز به هر بهانه ای از بین برود؟؟!!!
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۱۳:۳۴:۴۶ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
ای کاش شهرداری بیرجند نزدیک ایام نوروز فکری به حال آسفالت خیابان ها و ترمیم چاله ها هم برمی داشت.آسفالت برخی نقاط واقعا نیاز به رسیدگی دارد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۸:۵۴:۴۷ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
آقایان استاندار وحضرات نمایندگان مجلس چرا بارور سازی ابرها در خراسان جنوبی صورت نمی گیرد زمستان که تموم شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۵:۱۲:۲۳ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۲:۲۰:۳۷ خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام    باعث بسی تاسف که اینقدر اداره پست در انجام وظایفش کوتاهی میکنه  یک بسته پستی رو شنبه به مقصد مشهد پیشتاز کردم   تا امروز که چهارشنبه است هنوز نرسیده و کسی هم جوابگو نیست
خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خوانده نشده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خوانده نشده خیر
۹  +۹۸۹۱۵۱۶۰۵۹۲۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام و عرض ادب
در خصوص طرح ادغام دانشگاه ها، مافیای قدرت باعث شده تا صدای همگان به درستی شنیده نشده و به جای بررسی مزایا و معایب و نتیجه گیری تخصصی بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و حزبی، عده ای بازیچه شده و برخورد هیجانی و احساسی با موضوع داشته باشند. قطعا در وزارتخانه با بررسی های تخصصی منافع علمی و ملی در نظر گرفته شده و در نهایت تصمیم به ادغام گرفته شده است. اجرای این طرح قطعا باعث بهبود سطح کیفی و علمی دانشگاه خواهد شد. به جای رفتار شتابزده اجازه بدهیم تا این موضوع به صورت تخصصی توسط اهل فن و اشخاص بی طرف پیگیری شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*