آخرین خبر :

اخبار زیرکوه /فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی مستقر در زیرکوه: برگزاری جشن پیروزی انقلاب در مناطق مرزی

اهدای ۱۰۰ درخت در طرح شجره طیبه در شهرستان زیرکوه

چند تن از کشاورزان روستای بارنجگان ۱۰۰ اصله درخت پسته در قالب طرح شجره طیبه برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.

دلباز مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زیرکوه با اشاره به اهدای ۱۰۰ درخت پسته در طرح شجره طیبه در روستای بارنجگان شهرستان زیرکوه گفت: تا کنون حدود هزار درخت شامل درخت پسته زرشک و عناب به همت کشاورزان زیرکوهی تحت عنوان شجره طیبه اهدا شده که همه این درختان پلاک کوبی شده است و محصولات حاصل از آنها بین نیازمندان همان منطقه توزیع خواهد شد.
فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی مستقر در زیرکوه:

برگزاری جشن پیروزی انقلاب در مناطق مرزی

فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی مستقر در زیرکوه گفت:برنامه های دهه فجر با توجه به شرایط روز برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری زیرکوه نیوز،امیر سرتیپ دوم ضرغام مرادی فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی تربت حیدریه با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،گفت :
امسال در حالی جشن پیروزی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در پیش داریم که شرایط کشور باتوجه به شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی است.
سرتیپ مرادی در تشریح برنامه های پیش بینی شده در این راستا افزود: برنامه های فرهنگی شامل برگزاری محفل انس با قرآن کریم به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در بستر فضای مجازی- دیدار و سرکشی از خانواده های معظم و معزز شهدا- فضا سازی پادگان ها، کوی سازمانی و پایگاه‌های مرزی شرق کشور- تجلیل از ایثارگران، جانبازان و آزادگان – خدمات رسانی رایگان مراکز درمانی در مناطق محروم- دیدار و نشست با فرماندهان یگان‌های نیروهای مسلح در سطح شهرستان-  برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی- اجرای جنگ شادی در کوی سازمانی پادگان ها و پایگاه های مرزی برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی در فضای مجازی- برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر بین کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های محترم کارکنان و تقدیر از نفرات برگزیده- دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی- عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا- برگزاری مراسم شب شعر در فضای مجازی – بر گزاری دعای پرفیض توسل و دعای ندبه به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در بستر فضای مجازی – برگزاری همایش پیاده روی کارکنان و تجدید پیمان با آرمان‌های بلند شهدای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این دهه می‌باشد.

 

 

 

به همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه؛
مسابقه بزرگ نقاشی«پیروزی انقلاب اسلامی» در دهه فجر برگزار می شود
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی«پیروزی انقلاب اسلامی» در دهه مبارک فجر امسال برای سنین ۷ تا ۱۴ سال خبر داد.

«غلامعباس انوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه برنامه های مختلفی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در نظر گرفته است تا اجرایی کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه با بیان اینکه مسابقه بزگ نقاشی «پیروزی انقلاب اسلامی» در کانون برگزار می شود، افزود: این مسابقه برای سنین ۷ تا ۱۴ سال برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: علاقمندان می توانند از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه امسال نقاشی های خود را موضوع پیروزی انقلاب اسلامی به کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه ارسال کنند و در روز ۲۲ بهمن ماه به نقاشی های برگزیده جوایزی اهدا می شود.

انوری به هدف از برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این مسابقه آشنا کردن نوجوانان با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و این مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه در پایان عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه این نکته را فراموش نکنند که نام و نام خانوادگی خود را در نقاشی خود ذکر کنند چرا که قرار است این آثار در سامانه بچه های مسجد ثبت شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*