گفته می شود / بیش از ۵۰۰ سایت قمار و شرطبندی در مشهد مسدود شد

 

گفته می شود دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفته بیش از ۵۰۰ سایت قمار و شرطبندی در دادسرای ناحیه ۷ مشهد توسط واحد فنی شناسایی و مسدود شده است.

 

گفته می شود بر اساس آمار منتشر شده «گزارش وضعیت اجتماعی و فرهنگی ایران» توسط مرکز آمار ایران، در بهار سال جاری بالغ بر ۷۰۰۰ ازدواج دختر بچه ۱۰ تا ۱۴ ساله و یک ازدواج دختر بچه کمتر از ۱۰ سال به ثبت رسیده است.

 

گفته می شود حجم پایین خریدها نشان از این دارد که مهمانی و دورهمی بزرگی در راه نیست و تنها قرار است یادی از یلدا در خانه‌ها زنده بماند و شاید تفألی به دیوان حافظ، تا دلخوشی‌های اندک این روزها و شب‌ها بیشتر از این، رنگ نبازد. اما مجموع هزینه‌های یک خانواده ۴نفره برای شب یلدا نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان می‌شود؛ یعنی ۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر که این میانگین برای هر نفر، پارسال فقط ۱۵ هزار تومان بود

 

 

گفته می شود رییس کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرده مذاکره امر ناپسندی نبوده و همیشه هم باید وجود داشته باشد! قطعا در مذاکرات آینده چند نفر از نمایندگان مجلس هم باید در مذاکرات حضور داشته باشند و اجازه نخواهیم داد که چند نفر برای کشور نسخه بپیچند.

 

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که لوایح FATF از دستور کار مجمع تشخیص خارج شده و بعید است مجدد بررسی شود.

 

 

گفته می شود درحالی‌که حدود ۸ سال از شروع پروژه کارت هوشمند ملی می‌گذرد، هنوز نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از ثبت‌نام‌کنندگان به دلایل مختلف کارت خود را دریافت نکرده‌اند.

 

 

گفته می شود «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل سفر از قبل برنامه ریزی شده خود  به امارات متحده عربی که قرار بود طی روزهای آتی صورت گیرد را به تعویق انداخت. گفته می‌شود، این تغییر برنامه به دلیل بحران‌های سیاسی در فلسطین اشغالی با توجه به احتمال برگزاری انتخابات مجدد است. هنوز تاریخ دقیقی برای انجام سفر نتانیاهو به امارات پیش بینی نشده است.

 

 

گفته می شود منابع نظامی سوری از کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی و نیز پهپاد شناسایی برجای مانده از گروههای تروریستی در جنوب این کشور خبر دادند.

 

 

 

گفته می شود دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اتهام شماری از رسانه‌های آمریکا به روسیه مبنی بر شرکت در حمله سایبری به منابع اینترنتی سازمان خزانه داری و وزارت دارایی آمریکا را رد کرد و آن را ادعایی بی‌اساس خواند.

 

 

 

 

گفته می شود مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا که به تازگی با فرمان عفو «دونالد ترامپ» از زندان آزاد شده، گفته ترامپ همچنان راه‌های زیادی برای باقی ماندن در قدرت پیش رو دارد و صد در صد رئیس‌جمهور بعدی آمریکاست.

 

 

 

گفته می شود محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری نوشته در طول تاریخ چند هزار ساله و پر افتخار ما، تمام ایرانیان – فارغ از نژاد، گویش و اعتقاد – متحد و در کنار هم بیش از ۴۴۴ جنگ تحمیلی علیه خود را دفع کرده‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود بروز فلج صورت در ۴ دریافت کننده واکسن فایزر از عوارض این واکسن تا کنون بوده است طبق اعلام سازمان غذا و دارو آمریکا، عوارض جانبی یک اتفاق متداول است، اما باید جزئی باشد. از بین شرکت کنندگان این آزمایش، ۸۴ درصد واکنش‌های نشان دادند. بعد از دریافت واکسن، ۶۳ درصد افراد احساس خستگی و کوفتگی و ۵۵ درصد سردرد را گزارش کردند. ۳۲ درصد از لرز، ۲۴ درصد از درد مفاصل و ۱۴ درصد از تب شکایت داشتند.

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان گفته به دلیل اینکه اخذ رای یک کار مهم و حیاتی در سلامت انتخابات هست اگر بخواهد به صورت پستی یا اخذ رای الکترونیک از راه دور و یا شیوه‌های مختلف دیگر انجام شود باید این اقدام تبدیل به قانون در مجلس شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفته توجه به مسئولیت اجتماعی و جنبه اجتماعی بودجه اهمیت زیادی دارد و امروز ۷ دهک فقیر داریم و فقط ۳ دهک جامعه بالای خط فقر هستند، هیچگاه چنین وضعیتی نداشته‌ایم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*