مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد: دوره ابتدایی سنگ زیر بنای تعلیم و تربیت اسلامی است

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در دوره ابتدایی باید به تمامی جنبه ها و نیازهای جسمی، عاطفی، ذهنی و شخصیتی کودکان توجه داشت از این رو این دوره سنگ زیربنا ی تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی به شمار می رود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی محمد علی واقعی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی این اداره کل اظهار کرد:  مدارس ابتدایی نیازمند برنامه ریزی دقیق و مطابق با سند تحول بنیادین است که اجرای این برنامه ها در چهارچوب تلاشی جهاد گونه از طرف تصمیم گیران،برنامه ریزان، مجریان ومعلمان  برای دستیابی به اهداف و تحقق افق های پیش بینی شده میسر می شود.

وی، عشق، ایمان، پشتکار و پژوهش  مداوم را لازمه کار در عرصه پرفراز و نشیب تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: معلمان ابتدایی باید سعی کنند با تحول اساسی در آموزش، بنایی ایجاد کنند تا سطح علمی استان را در کشور ارتقا دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی،  مهم ترین ابزار رسیدن به توسعه رسالت آموزشی را نیروی انسانی ماهر و با تجربه دانست و افزود: نیروی انسانی باید خودش را به علم و مهارت روز مجهز و با انتقال تجربیاتش به دیگران گام های رسیدن به موفقیت را طی کند.

واقعی، بر نقش مهم کارشناسان ستادی و تأثیر نظارت آنان بر عملکرد تیم مدیریتی مدرسه اشاره کرد و ابراز داشت: ما باید با رهبری مطالب و آموخته های دانش آموزان  به آنان اجازه دهیم لذت کشف کردن را بچشند تا ضمن اثرگذاری تدریس شاهد ماندگاری آن نیز باشیم.

در ادامه این مراسم سید محمد حسینی مورد تکریم قرار گرفت و محمد زمانی به عنوان معاون جدید آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی معرفی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*