در پی سفر استاندار خراسان جنوبی به نهبندان تخصیص ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به شهرستان نهبندان

پس از سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اتمام طرح های این شهرستان تخصیص یافت.

به گزارش امروز خراسان جنوبی بعد از سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان و بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان از نزدیک، محمد صادق معتمدیان در خصوص رفع مشکلات موجود دستوراتی صادر کرد و برخی مصوبات نیز به تصویب رسید که تامین متمم تسهیلات قرض الحسنه کارخانه خوراک دام چاهداشی از جمله این مصوبات بود.
بنابراین گزارش پس از تشکیل و تکمیل پرونده کارخانه خوراک دام چاهداشی و پیگیری هایی که صورت گرفت، مبلغ پنج میلیارد ریال متمم تسهیلات قرض الحسنه این کارخانه از طریق ستاد تهران صندوق کارآفرینی امید تامین و در تاریخ ۲۵ دی ماه سال جاری به حساب شرکت مذکور پرداخت شد.
این گزارش حاکیست، همچنین مبلغ یک میلیارد ریال نیز علاوه بر اعتبارات سال ۹۷ شهرستان به منظور احیا و مرمت قنوات نهبندان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص یافته و به جهاد کشاورزی استان ابلاغ شد.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به ابلاغ ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل پروژه احداث کتابخانه های روستایی شهرستان به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اقدام کرد و مقرر شد اداره کل کتابخانه های عمومی نسبت به تکمیل و تجهیز و راه اندازی کتابخانه در روستاهای چاهداشی، بندان و بیچند در اسرع وقت اقدام کند.
بنابر این گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبلغ یک میلیارد ریال نیز به منظور کمک به تکمیل مصلی شهرستان نهبندان تخصیص داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*