آخرین خبر :

جلسه شورای آموزش و پرورش فردوس برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار ، امام جمعه و اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار گردید .
به گزارش مسئول روابط عمومی فرمانداری این جلسه با هدف بررسی امنیت و استحکام مدارس ، فروش املاک مازاد آموزش و پرورش ، بررسی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت۹۸ و سیستم گرمایشی مدارس به ویژه در مقطع ابتدایی صورت پذیرفت .
فرماندار فردوس در این جلسه اظهار نمود : زیربنای توسعه هر کشور و جامعه ای آموزش و پرورش است که نیازمند توجه و نگاه ویژه دارد .
میرزایی ادامه داد : نقش آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و آینده توسعه کشور ارتباط مستقیم با این حوزه دارد .
وی با بیان این مطلب افزود :پیشرفت آموزش و پرورش در دهه های گذشته بسیار چشمگیر بوده که کسب رتبه های برتر کنکور نشان از این ادعاست .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بابائی گفت : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب تمامی ارگان ها در صدد هستند که مراسم با شکوه و به نحو مطلوب برگزار گردد که نقش آموزش و پرورش در این میان می تواند بسیار حائز اهمیت باشد .
امام جمعه فردوس ادامه داد : طبق آمار ۷۰ درصد مردم بعد از ۱۳۵۰ به دنیا آمده اند که برای روشن کردن افکار نوجوانان و دانش آموزان و نسل ۳ و ۴ انقلاب بزرگترها باید تلاش کنند .
خوداخواه مدیر آموزش و پرورش فردوس در این جلسه گفت : آموزش و پرورش برای اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به شدت در تلاش است تا باشکوه تر از گذشته ایفای نقش نماید .
وی ادامه داد : با وجود تمامی مشکلات مالی و کمبود اعتبارات آموزش و پرورش فردوس توانست با اختصاص مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان در سال جاری در خصوص پروژه های عمرانی جذب نماید که از این میزان مبلغ اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان برای مدرسه شهید کریمیان و ۶۰۰ میلیون تومان برای مدرسه مینو نیک نیا در نظر گرفته شده است .
در ادامه اعضای شورای آموزش و پرورش در حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی گزارشی از اقدامات صورت گرفته و بررسی مصوبات جلسه قبل را در حضور فرماندار فردوس بیان نمودند.
تعداد بازدید: ۷

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*