اخبار ورزشی

رقابت کاراته کار خراسان جنوبی در مسابقات بین‌المللی باکو
بانوی کاراته‌کای خراسان جنوبی در مسابقات بین المللی باکو به روی تشک می رود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات قهرمانی کاراته سبک‌شین کیوکوشین بین‌المللی باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شنبه ۴ دی ماه برگزار می شود. در این رقابت ها سپیده غلامی از خراسان جنوبی به مصاف رقبای  جهانی خود به روی تشک می‌‌رود. گفتنی است، این بانوی کاراته‌کای خراسان جنوبی پیش از این نیز در مسابقات بین‌المللی کشور صربستان با گردن آویز طلا بر سکوی قهرمانی رقابت ها ایستاد.
فعالیت تنها کارگاه ساخت تجهیزات زورخانه ای در اسلامیه
تنها کارگاه ساخت تجهیزات زورخانه ای استان در باغشهر اسلامیه فعالیت می کند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، حسین آملی بشیری از باستانی کاران اسلامیه در کارگاه خود انواع وسایل و تجهیزات رشته پهلوانی و زورخانه ای شامل میل، ضرب، تخته شنا و سنگ را با کیفیت عالی و ویژگی های استاندارد می سازد. وی، از تمام نقاط کشور از جمله شهرهای اسلامیه، فردوس، طبس، بیرجند، گناباد، بندرعباس و … سفارش ساخت وسایل دارد و آماده است که هر گونه وسیله با طرح دلخواه را آماده سازد.  گفتنی است این نجار زبردست جهت خرید وسایل و تجهیزات لازم و توسعه کارگاه خود نیازمند مساعدت مسئولین محلی و استانی است.
تجهیز خانه ورزش روستای بهدان
خانه ورزش روستای بهدان از توابع بخش مرکزی بیرجند تجهیز می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند در برنامه دهگردشی روستاهای بهلگرد، سورگ و بهدان گفت:  دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستائیان داشته و دستگاههای مرتبط مکلف هستند به روستاها بعنوان کانون های اصلی تولید توجه ویژه ای داشته باشند.  ناصری با اشاره به اینکه یکی از راههای توسعه روستاها توجه به قابلیت ها، جاذبه گردشگری و ظرفیت آثار تاریخی است، افزود: با برنامه ریزی و ساماندهی لازم ، زمینه بازدید تورهای گردشگری و توریستی در روستاها را  فراهم کنیم. گفتنی است ایمن سازی و روکش آسفالت، اصلاح نقاط حادثه خیز راه روستایی، پیگیری روند احداث خانه های کارگری، آبرسانی و گازرسانی، توسعه و اصلاح طرح هادی روستاها، ساماندهی سگهای ولگرد، پیگیری پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال ، تجهیز خانه ورزش روستای بهدان و…. از مصوبات این جلسه بود.
همایش پیاده روی خانوادگی  در روستای اشک درمیان
همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته وحدت در روستای مرزی اشک برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته وحدت در روستای مرزی اشک درمیان برگزار شد. شرکت کنندگان پس از پیمودن مسیر ورودی روستا تا مسجد محل به اجرای برنامه هایی در زمینه هفته وحدت پرداختند.
رقابت دوستانه والیبال روستاهای زیرکوه
رقابت دوستانه والیبال روستاهای شهرستان زیرکوه برگزار شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی ، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت دیدار دوستانه والیبال بین تیم های منتخب شهر حاجی اباد و اهل سنت بخش شاسکوه به میزبانی شهر حاجی آباد برگزار شد.در این دیدار تیم حاجی آباد در سه ست متوالی و با نتیجه ۳ بر صفر توانست تیم شاسکوه را شکست دهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*