آخرین خبر :

گفته می شود

هاشمی گذشت کرد، پرونده رسایی مختومه شد

سیدمحمود علیزاده با اشاره به برگزاری جلسه دادگاه شکایت مهدی هاشمی از حجت الاسلام حمید رسایی پیرو درج مطالبی در هفته نامه ۹ دی، گفت: جلسه دادگاه روز گذشته برگزار شد اما مهدی هاشمی از شکایت خود منصرف شد و رضایت خود را در دادگاه ویژه روحانیت اعلام کرد. این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که شنیده شده است مهدی هاشمی صرفا به خاطر مرخصی حاضر به حضور در جلسه دادگاه و اعلام رضایت شده است، این مطلب صحت دارد؟ گفت: رضایت و گذشت از شکایت پیرو درخواست قاضی و دادگاه مبنی بر ایجاد صلح و سازش بین طرفین بود. وی در خصوص مرخصی مهدی هاشمی هم توضیح داد: مهدی هاشمی پس از یک سال به طور قانونی حق دارد ۱۵روز در مرخصی باشد و این حق قانونی هر متهم است. در حال حاضر هم وی در مرخصی است و اطلاعی از تعداد روزهای مرخصی وی ندارم.

گفته می شود شنیده ها حکایت از آن دارد که قرار است در روزهای آینده اتفاقات جدیدی در کابینه روحانی رخ دهد، از جمله تغییراتی که در این خصوص مطرح شده است خبر جانشینی محمد علی نجفی به جای رحمانی فضلی بود اما، محمد علی نجفی خبر جانشینی وی به جای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور را تکذیب کرد.

 

 

 

 

 

گفته می شود در تظاهرات دیروز حامیان گروه ” جماعت اسلامی ” پاکستان در شهر پیشاور که در محکومیت وضعیت موجود در شهر حلب و کشتار مسلمانان میانماری برگزار شد،  تصاویری از ” مولود مرت آلتین تاش ” ضارب سفیر روسیه در ترکیه در دست تظاهرات کنندگان دیده می شد. روی پلاکاردی که تصویر ضارب سفیر روسیه روی آن دیده می شود؛ عبارت ” انتقام حلب ” در بالا و جمله ای از اظهارات ضارب پس از شلیک به سفیر روسیه در زیر پلاکارد دیده می شود که نوشته است: “ما در حلب کشته می شویم و شما اینجا”.

 

 

 

گفته می شود محمدرضا عارف در نشست بررسی جنبش دانشجویی در جمع دانشجویان دانشگاه اسلامی واحد کرمان، به موضوع ممنوع التصویری سید محمد خاتمی و حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد اشاره کرد و گفت: آقای خاتمی از چهره‌های برجسته انقلاب و نظام است و دلبستگی ایشان به انقلاب بر کسی پوشیده نیست. پیگیرهایی در این ارتباط صورت گرفته است. امیدوارم به حق خون شهدا ایام ماه ربیع خبرهای خوبی در ارتباط با موضوع حصر و ممنوع التصویری بشنویم.

 

تاکید آیت‌الله مکارم بر استفاده از اینترنت ملی
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقیه در مسجد اعظم قم گفت: بارها درباره فضای مجازی صحبت کردم، دیروز با تعدادی از مسئولان قضایی کشور صحبت کردم، مسئولان اعلام کردند بسیاری از مشکلات جامعه و پرونده‌های قضایی از جمله اختلافات خانوادگی و طلاق از شبکه‌های مجازی است، شبکه ملی نیم بند است و باید توسعه یابد و پهنای باند را به آن تخصیص دهند. آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: مسئولان باید ابزار شبکه ملی سالم و مفید فراهم کنند، چرا مسئولان برای مسئله شبکه‌های مجازی دل نمی‌سوزاند؟تسنیم این خبر را منتشر کرد.

گفته می شود صادق زیباکلام استاد دانشگاه گفته تصور نمی‌کنم آقای روحانی همان ١٨ میلیون رای سال ٩٢ را بیاورد. لیکن با همان میزان رای نیز شانس پیروزی آقای روحانی در انتخابات آتی بسیار بالاتر است. با وجود تمام حملات و تهاجماتی که علیه دولت آقای روحانی انجام می‌شود، این تخریب‌ها به پیروزی منجر نخواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*