اخبار شهرستان ها

۶۲ پروژه نا تمام خوسف نیازمند ۴۳ میلیارد تومان اعتبار است
فرماندار خوسف از وجود ۶۲ پروژه نیمه‌تمام در این شهرستان خبر داد که برای تکمیل آنها نیاز به ۴۳ میلیارد تومان اعتبار است. به گزارش فارس، محمد شفیعی در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از ادارات این شهرستان با نمایندگی و یک یا دو نفر اداره می‌شود. وی افزود: با دست خالی و نبود بعضی زیرساخت‌ها کار مشکل است و نمی‌شود ادارات این شهرستان را با ادارات دیگر شهرستان‌ها که بیش از ۱۵ سال از تأسیس آن می‌گذرد، مقایسه کرد. فرماندار خوسف ادامه داد: وقتی بخشی شهرستان می‌شود، مردم توقع تغییر و تحولات حداقل در زیرساخت‌ها و مباحث عمرانی و معیشتی را دارند و توقع‌شان هم به‌حق است. شفیعی خاطرنشان کرد: تا آنجا که در توانمان است باید تمام تلاش‌مان را بکنیم  که اگر مشکلی قابل حل است آن موضوع را پیگیری کنیم و آنها که قابل حل نیست نیز به مردم گزارش دهیم.
افزون بر ۱۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های درمیان واریز شد
معاون عمرانی و امور برنامه‌ریزی فرمانداری درمیان گفت: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون ۱۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال به حساب ۹۳ دهیاری این شهرستان مرزی واریز شده است.  رجبعلی آهنی به ایرنا، افزود: برای سال ۱۳۹۵مبلغ ۱۸۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال بودجه به شهرستان اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته افزایش دارد. وی ادامه داد: از این مبلغ ۸۸ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال از محل اعتبار تملک دارایی سرمایه ای و ۹۷ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال از محل ماده ۱۸۰ ملی است.
 فاز نخست بوستان بانوان طبس امسال به بهره برداری می رسد
شهردار طبس گفت: فاز اول بوستان بانوان این شهر تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد و هزینه اجرای این مرحله حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است. « پیام بخشی طوسی »  در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس افزود: نیمی از برآورد هزینه صرف اجرای دیوار اطراف بوستان خواهد شد. وی ادامه داد: تا نوروز ۹۶ مرحله اول آن که در واقع فضای سبز اطراف بوستان است، ایجاد خواهد شد. وی اظهار کرد: فضا برای پیاده روی، دو و میدانی، دوچرخه سواری، زمین والیبال، فوتبال، هندبال، اسکیت و ورزش صبحگاهی در مرحله اول پیش بینی شده است. شهردار طبس بیان کرد: در این بوستان علاوه بر فضای مناسب برای ورزش بانوان، فضاهای فرهنگی نیز پیش بینی شده است. وی تصریح کرد: در بوستان یادشده فضای باز نیز برای برگزاری مراسمی همچون دعا، جلسات فرهنگی و … در نظر گرفته خواهد شد.
کمبود تانکر آبرسانی مهم‌ترین مشکل شهرک دامداری اسدیه
فرماندار درمیان گفت: در حال حاضر آبرسانی به شهرک دامداری اسدیه با تانکر صورت می‌گیرد که به دلیل تعداد کم تانکر باید دستگاه‌های متولی نظیر جهاد کشاورزی برای افزایش آبرسانی به این مجتمع اقدام کنند. به گزارش تسنیم، محمد بشیری‌زاده در بازدید از شهرک دامداری اسدیه  با بیان اینکه در حال حاضر تنها ۱۲ واحد این شهرک فعال است، اظهار داشت: ۹۶ نفر متقاضی ایجاد واحدهای دامپروری در این شهرک بوده‌اند که به‌دلیل مشکلات این منطقه تاکنون اقدامی نکرده‌اند. وی نبود آب و برق را مهم‌ترین مشکل شهرک دامداری اسدیه عنوان و تاکید کرد: اولویت در رفع مشکلات، آبرسانی و همچنین ایجاد خط انتقال برق است که سایر مشکلات نیز پس از آن قابل حل است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*