نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی در دیدار مسئولان شهرستان خوسف: مشکلات کشور از اجرای سلیقه ای قانون است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار فرماندار جدید خوسف، امام جمعه، مسئولان و معتمدین شهرستان خوسف با تبریک فرارسیدن ماه ربیع و میلاد پیامبراسلام(ص)، اظهارداشت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت امور به مردم سپرده شده است و تا قبل از این و در دوره‌های قاجار و پهلوی زمامداران خودسر به اسم‌های گوناگون وجود داشته اند. آیت ا… سید علیرضا عبادی افزود: متأسفانه با توجه به اینکه قانون اساسی پیشرفته‌ای داریم، برخی به قانون سلیقه ای عمل می کنند. وی در ادامه با بیان اینکه ایران دارای ثروت‌های فراوانی است، گفت: باتوجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در کشور قاعدتا نباید مشکلی باشد، اما وجود این مشکلات به عملکرد مسئولین و نحوه اجرای قانون بر می‌گردد.   وی در ادامه افزود: فرماندار علاوه بر اینکه خود باید کار و تلاش کند، سایر مسئولین و مدیران را به کار و تلاش ترغیب نماید. آیت ا… عبادی با انتقاد از اینکه متأسفانه به مردم توجه نمی‌شود، گفت: باید به این مساله توجه شود که در قانون اساسی مالک امور مردم هستند و مسئولین خدمتگزار آنها می‌باشند. وی در ادامه تأکید کرد: وظیفه مسئولین، اجرای قانون است و اگر بی قانونی بر قانون سوار شود، خیانت است.
۶۲ پروژه ناتمام در خوسف
فرماندار خوسف هم در این جلسه با بیان اینکه در ادامه با بیان اینکه شهرستان خوسف از ظرفیت‌های بالایی در حوزه معادن و کشاورزی برخوردار است، اظهارداشت: بزرگانی همچون خاندان مکرم عبادی که آبروی استان و کشور هستند از جمله افتخارات و پتانسیل‌های این شهرستان است.  شفیعی در ادامه بیان کرد: در بخش زیرساخت‌های شهرستان خوسف مشکلات وجود دارد و انتظارات مردم برای رفع آنها به‌حق می باشد.
فرماندار خوسف از وجود ۶۲ پروژه ناتمام در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اتمام این پروژه‌ها به ۴۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که سعی می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های استانی و کشوری همچنون بنیاد برکت، مستضعفان، بسیج و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در جهت پیشرفت شهرستان بکار گرفته شود.
خوسف نیاز به سیاسی کاری ندارد
در ادامه این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین حامد شاهبیگی امام جمعه شهرستان خوسف با بیان اینکه هدف از این دیدار تجدید بیعت با ولایت فقیه است، گفت: همه ما باید توجه داشته باشیم که هرچقدر برای خدمت به مردم، محرومین و مستضعفین وقت بگذاریم، کم است.
محمدعلی رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر خوسف در این نشست با تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام(ص)، گفت: ما به اصل ولایت فقیه معتقدیم و منطقه خوسف به دارالمومنین، دارالولایه و دارالعباد مشهور است. وی در ادامه افزود: شهرستان خوسف نیاز به سیاسی کاری ندارد، بلکه مردم خوسف نیاز به کار دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*