گفته می شود

گفته می شود امام جمعه جیرفت گفته سخنرانی علی مطهری در روز دانشجو باید لغو شود و در غیر این‌صورت مردم انقلابی نمی‌گذارند، چنین اتفاقی بیفتد. حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور با اشاره به سفر علی مطهری به کرمان اظهار داشت: اگر این سخنران بیاید و در کرمان سخنرانی کند مردم پی به این مطلب می‌برند که برخی از مسؤولان ما غیرت دینی و اعتقادیشان را از دست داده‌اند. امام جمعه جیرفت بیان داشت: ان‌شاء‌الله تا ۱۶ آذر ماه جاری برخی مسؤولان ما حواسشان را جمع کنند در غیر این‌صورت با مردم انقلابی و در صحنه ما طرف خواهند شد و نمی‌گذارند، چنین اتفاقی رقم بخورد.
گفته می شود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از اعضای هیأت مؤسس حزب جدید‌التأسیس مجمع ایثارگران، با یادآوری شرایط کشور در زمان رحلت امام و انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای، گفت: بارها گفته‌ام که هنوز بهترین انتخاب خبرگان بود و دعا کنیم که این روند ادامه داشته باشد، چون برخی از دشمنان اندیشه‌های امام و شخص آیت‌الله خامنه‌ای، با دوست‌نمایی به خیلی از مراکز حساس نفوذ کرده‌اند که از بیان ایران ستیزی ابایی ندارند.انتخاب این خبر را منتشر کرد.

گفته می شود عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه دست پایداری برای انتخابات پر است و برای معرفی گزینه مشکلی ندارد و گزینه خود را به موقع اعلام خواهد کرد، گفته ما حتما به انتخابات ۹۶ امیدوار هستیم. مجید متقی‌فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اکید کرد: جبهه پایداری دارای تجربه کافی برای انتخابات است و از این رو هیچ نگرانی ندارد و نیازی نیست که این مسئله طول بکشد و اگر شرایط آماده باشد ما برای معرفی گزینه خود مشکلی نداریم و همانطور که دیدیم رهبر انقلاب نیز در سیاست‌های کلان انتخابات تاکید کردند که باید مردم را به سمت انتخاب اصلح پیش برد و این اصلح در وضع موجود به دست می‌آید.

گفته می شود بیژن نوباوه وطن درباره ردشدن ادعای ترور بیولوژیکی او در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته واقعیت آن است تحقیقا هیچ بررسی نکردند و هیچ کار تحقیقاتی درباره این موضوع صورت نگرفت.  وی افزود: همه مدارک پزشکی من وجود دارد. وقتی از آمریکا برگشتم دو نوع سم در بدن وجود داشت اما کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که چنین موضعی درباره پرونده پزشکی من گرفت حتی یک مصاحبه هم با من انجام نداد.  این عضو جبهه پایداری یادآور شد: ما در گذشته چندین مورد مرگ و میر در این زمینه داشتیم و چند نفر شهید دادیم. روحانی‌ای بود که وقتی از آمریکا برگشت دچار سرطان شد. آثار و نمونه هایش وجود دارد خیلی موارد وسیع تر از این حرف ها است. البته ما هم هیچ وقت پیگیری نکردیم ولی اینکه گفتند ما بررسی کردیم و به نتیجه نرسیدیم حرف ناصحیحی بود.

گفته می شود مصطفی کواکبیان، دبیر کل حزب مردم سالاری پیرامون تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران از سوی سنای آمریکا اظهار داشته  باید به اوباما توصیه کرد که حواسش را جمع کند تا تمام زحماتی که جان کری و تیم مذاکره کننده آمریکایی به آن مدعی بودند و وقت گذاشتند با یک اقدام نابخردانه بر باد نرود.

 

 

 

گفته می شود خبرگزاری رویترز طی گزارشی مدعی شده توافق اوپک حاصل مذاکرات پشت‌پرده ایران، روسیه و ریاض بوده است و رهبر ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مورد این توافق به رئیس‌جمهور و وزیر نفت دستوراتی داده است. تماس تلفنی میان پوتین و روحانی، راه را برای این توافق هموار کرد و پس از این تماس، روحانی و بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران برای کسب تکلیف به دیدار رهبر ایران رفته‌اند. در جریان این دیدار، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اهمیت رعایت خطوط قرمز و عدم تسلیم در برابر فشارهای سیاسی با هرگونه کاهش تولید مخالفت کرده است.

صدام حسین زنده است و از تهران داعش را رهبری می کند!
روزنامه دیلی استار در گزارشی نوشت: طبق اسناد رسمی، صدام حسین در سال ۲۰۰۶ در عراق اعدام شد و در تکریت عراق به خاک سپرده شد. این روزنامه در ادامه افزود: «اما اکنون خبرنگار مصری ۵۶ ساله به نام “انیس الدقیدی” نظر دیگری داشته و ادعاهای شبهه انگیزی در این رابطه دارد. وی مدعی است که صدام حسین زنده می‌باشد و مخفی شده است. او در این سال‌ها دائما از کشوری به کشوری در حال فرار بوده، ولی اغلب اوقات در تهران به‌سر می‌برد و دولت ایران نیز برای اینکه او را زیر نظر داشته باشد، در تهران پناهش داده است.»[!]     به نوشته دیلی استار، این خبرنگار مصری همچنین مدعی شده است که صدام حسین شخصا داعش را هدایت می‌کند و اعضا و رهبران این گروهک تروریستی همگی تحت امر وی هستند.
کارمند فروشگاهی در لندن رئیس‌جمهوری گامبیا شد
یحیی جامع، رئیس جمهور خودکامه گامبیا بعد از ۲۲ سال در انتخابات سراسری این کشور شکست خورد. برنده این انتخابات آداما بارو، یک تاجر ساده و مالک یک شرکت ساخت و ساز است.  او پیش از آنکه به گامبیا برگردد در فروشگاه لوازم خانگی آرگوس در لندن کار می‌کرد.  آقای بارو به نمایندگی از سوی ائتلافی از هفت حزب مخالف در انتخابات شرکت کرد و تنها به دلیل بازداشت تقریبا تمام رهبران مخالف دولت به رقیب اصلی رئیس جمهوری تبدیل شد.  آلیو مومار نجیه، رئیس ستاد برگزاری انتخابات گامبیا گفت که آقای جامع نتیجه انتخابات را پذیرفته است.  گامبیا از سال ۱۹۶۵ که به استقلال دست یافت هیچگاه شاهد روند آرام انتقال قدرت نبوده است.

 

افشای علت غیبت ۱۰ ساله خانم بازیگر
برنامه «دورهمی»، شامگاه جمعه میزبان مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون بود.در ابتدای این گفت‌و‌گو، مرجانه گلچین پس از پرسش مهران مدیری که گفت قصد پیر شدن ندارید، کپی کارت ملی‌اش را به عنوان هدیه به او داد که مشخص شد متولد سال ۱۳۴۷ است. مرجانه گلچین درباره وقفه‌ ده ساله‌ای که در کار خود داشته است، گفت: «من آخرین کارم را سال ۷۴ بازی کردم و سپس به مدت ۱۰ سال حضور نداشتم. بعد با سریال «کلانتر» و «زیرزمین» به عرصه بازیگری بازگشتم.»او ادامه داد: «من در آن سال‎ها ازدواجی کردم که همسرم موافق بازیگری من نبود و من سعی کردم که با شرایط جدیدم کنار بیایم که نتوانستم و برایم خیلی سخت بود.»
عمان کشور نگهدارنده آب سنگین مازاد ایران است
حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با میزان کرد: آب سنگین یک کالای استراتژیک در حوزه هسته‌ای محسوب می‌شود که بازار مخصوص خود را دارد و فقط کشورهای خاصی مثل آمریکا و روسیه خریدار این کالا نیستند.وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز به مانند سایر کشورهای جهان که در عرصه هسته‌ای فعال هستند آب سنگین خود را در بازار مخصوص به دستاوردهای هسته‌ای عرضه و به فروش می‌رسانند که این موضوع شامل حال آب سنگین نیز می‌شود. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عمان به عنوان کشور ثالث مسئولیت نگهداری آب سنگین مازاد ایران را طبق برجام برعهده دارد.
گفته می شود عباسعلی کدخدای در پاسخ به این سئوال که شورای نگهبان تا به حال اشتباه کرده است گفت:« بله، خود من چند بار اعلام کردم اگر ما اشتباه و خطایی داریم از مردم عذرخواهی می کنیم و حاضریم اگر قابل جبران باشد جبران کنیم، دبیر محترم شورای نگهبان هم یکی دو نوبت حتی در خطبه های نماز جمعه اشاره کردند و حلالیت طلبیدند و اظهار کردند اگر اشتباهی صورت گرفته عذرخواهی می کنند، به هر حال هر جمع انسانی نمی تواند اشتباه نداشته باشد.»

گفته می شود یک نماینده پیشین مجلس نسبت به برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه او کاندیدای احتمالی طیف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری است واکنش نشان داد.عماد افروغ در این باره گفت: روح من هم از مطرح شدن چنین موضوعی خبر ندارد و هیچ صحبتی با من انجام نگرفته است.وی در پاسخ به اینکه اگر این موضوع با او مطرح شود آیا به کاندیداتوری در انتخابات فکر می‌کند، گفت: من حتی فرصت فکر کردن به کاندیداتوری و حضور در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم و مشغول فعالیت‌های علمی هستم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*