گفته می شود

 

گفته می شود فعالیت های انتخاباتی «حسن روحانی» کاملا بی سر و صدا در حال انجام است. آن گونه که خبر می رسد، ستاد انتخاباتی وی با تغییراتی عمده ای نسبت به سال ۹۲، آغاز به فعالیت کرده و در اولین گام، جلساتی نیز با حضور نمایندگان فراکسیون امید مجلس و چهره های اصلی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور تشکیل داده است.

«اکبر ترکان» که در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قائم مقامی ستاد انتخاباتی روحانی را بر عهده داشت، در دور دوم حضور او، انگار دست از فعالیت های انتخاباتی کشیده است. ترکان درباره آخرین خبرها از فعالیت ستاد انتخاباتی رئیس جمهور اعلام کرد: از فعالیت های انتخاباتی دولت بی خبر است.

وی افزود: «من در این حوزه نیستم. برای اطلاع از آخرین اخبار در خصوص انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، به آقای نوبخت و مرتضی بانک مراجعه کنید، چون این دو نفر بیشتر در جریان امور قرار دارند».

 

 

 

گفته می شود پیش چشم همه مسئولان کشوری و در میان همه اختلاف نظرها، آنچه در عمل شاهد رخ دادنش هستیم، قاچاق میلیون ها تن از خاک کشور به آنسوی آب های خلیج فارس است؛ رخدادی که اگرچه هیچکس آن را تکذیب نمی کند ولی عزمی برای مقابله با آن نیز در مسئولان دیده نمی شود و اغلب متولیان آب و خاک کشور ضمن تأیید اصل موضوع، مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده سایر نهادهای موازی می دانند. خبرهای مربوط به قاچاق خاک کشاورزی ایران به کشورهای جنوبی خلیج فا رس سال هاست که در فضای رسانه ای کشور منتشر می شود و بر اساس گزارش های غیر رسمی تا کنون میلیون ها تن از خاک کشور به این کشورها منتقل شده است.

بر اساس آنچه قوانین جمهوری اسلامی ایران، در مورد صادرات خاک غیر صنعتی و مشخصاً کشاورزی به آن اشاره کرده است، این ماده ارزشمند در لیست کالاهای ممنوعه صادراتی قرار دارد و فروش آن به سایر کشورها به هر شکل که باشد مصداق بارز قاچاق و مشمول مجازات های قانونی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*