آخرین خبر :

پیکر دو شهید گمنام در «درح» تشییع و خاکسپاری شد

پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستان سربیشه در بخش درح تشییع و خاکسپاری شد.
مسئولان نسبت به نتایج برجام با ملت صداقت داشته باشند
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در درح با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا گفت: مسئولان نسبت به نتایج برجام با ملت صداقت داشته باشند. سرهنگ علی قاسمی بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود هیچ جنگی را شروع نکرده است. وی با اشاره به جنگ تحمیلی دشمن در دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع در برابر ستم و تحمیل جنگ٬ نیاز به مجوز شرعی ندارد. سرهنگ قاسمی ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران٬ تمامی اقشار جامعه دفاع را بر خود تکلیف دانستند. وی با بیان اینکه شهدا با خون خود انقلاب اسلامی را تثبیت کردند٬ افزود: توفیق٬ عزت و پیشرفت کنونی ما در همه صحنه‌ها به برکت خون شهدا است.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر خواستار رشد و پویایی هستیم٬ باید فرهنگ ایثار و شهادت را در آن جامعه تزریق کنیم. وی شهدا را مایه اقتدار نظام دانست و گفت: باید فرهنگ شهادت را مانند هوای پاک و آب زلال در جامعه جاری کنیم.
تحریم ها همچنان پابرجاست
وی با اشاره به تحریم‌های چند ساله آمریکا٬ بیان کرد: این تحریم‌ها مربوط به دولت خاصی نبوده و به نظام جمهوری اسلامی مربوط می‌شود. وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خواب را از چشم دشمنان ربوده است٬ گفت: آمریکا دشمن شماره یک ایران بوده و در دشمنی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. سرهنگ قاسمی ادامه داد: آمریکا نه تنها تحریم‌ها را برنخواهد داشت بلکه سال به سال آن‌ها را امضا و بر ارکان خود ابلاغ می‌کند.
به گزارش مهر، پیکر پاک سه شهید گمنام شنبه ششم آذرماه وارد استان خراسان جنوبی شد و مورد استقبال مردم شهیدپرور این استان قرار گرفت.  یکی از این شهدا در حسینیه جماران بیرجند همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) خاکسپاری شد و دو شهید دیگر پس از تشییع در نقاط مختلف استان در بخش درح تدفین شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*