نکات «دو» برای دختران و پسران جوان

مطالعات اخیر محققان نشان می دهد اگر جوش‌های صورت شما را کلافه کرده و اگر تناسب اندام خوبی ندارید چاره شما تنها در دویدن است.
نکات «دو» برای دختران و پسران جوانبه گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند ورزش دو به تنهایی داری اثرات بسیار منحصربفردی بر سلامت جوانان است.
از جمله باعث بهبود خلق و خو، کاهش وزن، کمک به تعریق سلول های پوستی و جوانسازی پوست، تقویت و مقاومت استخوان ها، محکم شدن و شکل گرفتن عضلات و جلوگیری از افزایش ضربان قلب همزمان با افزایش سن می شود.
کارشناسان نتایج مشابه در خصوص اهمیت ورزش و تاثیر آن برسلامت بدن را در ورزش هایی چون شنا، دوچرخه سواری و بازی های با راکت از جمله تنیس و بدمینتون شناسایی کرده اند.
ورزش دو به ویژه به دلیل به کار گرفتن همزمان عملکرد بسباری از اندام های بدن می تواند مانع از بروز مشکلاتی چون برهم خوردن تعادل، کند شدن حرکت در سالمندی و بروز شکستگی شود.
همچنین تعریق بدن و  سوزانده شدن کالری های مازاد باعث جلوگیری از ایجاد آکنه های پوستی در جوانان می شود.
کارشناسان دویدن روزانه به مدت حداقل ۳۰ دقیقه را به افرا در صورت عدم داشتن منع پزشکی توصیه می کنند.
کارشناسان بویژه دویدن را به بانوان توصیه می کنند زیرا غالب توده بدنی آنها دارای حجم بیشتری از چربی به نسبت پسران است و کم کردن وزن در آنها سخت تر است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*