نماینده‌مجلس خودش‌را ممنوع‌المصاحبه کرد!

 

حسن زمانی نماینده مجلس و عضو جنجالی هیات مدیره استقلال به دلیل جلوگیری از حواشی احتمالی و آرامش بیشتر تیم استقلال، تصمیم به مصاحبه نکردن تا پایان نیم فصل گرفته است.
به گزارش تابناک ورزشی، پس از شکست استقلال تهران مقابل تراکتورسازی تبریز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به انتقاد از عملکرد کادرفنی این تیم و شخص علیرضا منصوریان پرداخت. موضوعی که با واکنش سرمربی استقلال و حتی جلسه او به همراه مدیرعامل باشگاه در دفتر وزیر ورزش برای رسیدگی به این موضوع منجر شد.
رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه هم پس از این اتفاقات به حمایت از سرمربی استقلال پرداخت و انتقادات مطرح شده را نابجا توصیف کرد.
حسن زمانی در همین خصوص پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه گفت: «تصمیم گرفتم برای اینکه هر گونه هجمه از تیم دور شود تا پایان نیم فصل لیگ برترفوتبال خود را ممنوع المصاحبه کنم.»

وی در پاسخ به این سوال که در این صورت چگونه اخبار باشگاه اطلاع رسانی می شود، اظهار داشت: «از طریق سایت رسمی باشگاه هر گونه خبر و مسائل مهم باشگاه و همچنین تصمیم گیری ها در جلسات هیات مدیره، به اطلاع اهالی رسانه و هواداران و مردم خواهد رسید و امیدواریم در آینده هر ماه از سوی باشگاه نشست خبری برای اهالی رسانه برگزار شود.»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*